16 sierpnia 2014

Małżeńska fuzja


JENNIFER PROBST

wydawnictwo: Akapit Press
ilość stron: 360
format: 13x20 cm
rok wydania: 2014
cena: 34 zł

Dzisiaj czas na kolejną książkę autorstwa Jennifer Probst. Jest to kolejna część z serii "Małżeństwo z milionerem". Niedawno opisywałam Wam "Układ doskonały" więc kto nie czytał to zapraszam do zapoznania się z książką, dzisiaj opowiem Wam o "Małżeńskiej fuzji". Co prawda nieco się zagalopowałam i zaczęłam czytać te książki nie po kolei. Tzn "Układ doskonały" był pierwszy, ale wydaje mi się, że tą część powinno się czytać jako ostatnią. Niestety tego dowiedziałam się dopiero w trakcie czytania. Po prostu nie przypuszczałam, że postacie opisywane w tych książkach będą miały ze sobą coś wspólnego, ale najwidoczniej za słabo przyłożyłam się do wcześniejszego zapoznania się z serią ;) Może i lepiej byłoby przeczytać to po kolei, ale tak naprawdę nie ma to aż tak wielkiego wpływu na lekturę. Bez problemu wszystko da się zrozumieć, bo każda z tych książek opisuję historię zupełnie innej pary.

Julietta to prawdziwa kobieta sukcesu. Jest szefową w rodzinnej piekarni, która zyskała już naprawdę ładną renomę. Jednak jej nadal jest mało, chce wynieść La Dolce Famigilia na szczyt. Sawyer to facet po naprawdę okropnych przejściach. Prawdziwy z niego przystojniak jednak nie w głowie mu stały związek, zdecydowanie woli przelotne szybkie romanse, bo jest przekonany o tym, że nie jest zdolny do prawdziwych uczuć. Jego przeszłość już o to zadbała. Jego celem jest wybudowanie sieci luksusowych hoteli. Nawiązuję stałą współpracę z Juliettą. Szybko okazuje się, że ta dwójka nieźle na siebie działa. Jednak czy łączenie interesów z życiem prywatnym to na pewno dobry pomysł?

Ona prawdziwa bizneswomen mająca w nosie facetów, żyjąca wyłącznie pracą i wychodząca z przekonania, że miłość jest przereklamowana. On władczy i nieco zgorzkniały mężczyzna bez uczuć i z mroczną przeszłością, która do teraz daje o sobie znać. Czy ta para ma w ogóle jakiekolwiek szanse? Jeśli jesteście ciekawi jak potoczą się ich losy to zapraszam do lektury ;)

Wspominałam Wam już, że książki z tej serii są ze sobą powiązane, ja dowiedziałam się o tym nieco za późno ;) Zanim przeczytałam tę książkę powinnam dowiedzieć się najpierw jak potoczyły się losy dwóch sióstr oraz brata Julietty, a tą zostawić sobie na koniec. Jednak nie ma tutaj aż tak ważnych i zdradzających wszystko informacji, więc bez problemu możemy wrócić do tamtych książek nie czytając ich w kolejności. Powiem Wam, że po pierwszej książce z tej serii wiedziałam, że cała reszta także mi się spodoba. Autorka pisze w fajny sposób, potrafi zainteresować czytelnika i choć (jak to często w tego typu książkach bywa) bohaterowie są piękni, bogaci, idealni pod każdym względem, a w sprawach intymnych nie mają sobie równych, mimo tego i tak lubię takie powieści - lekkie romanse, które czyta się szybko i przyjemnie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz