10 czerwca 2012

Biedna, mała Luna


HOLLY WEBB

wydawnictwo: Zielona Sowa
ilość stron: 128
format: 13x20 cm
rok wydania: 2012
cena: 12,59 zł


W  moim najbliższym otoczeniu nie ma osoby, która nie kochała by zwierząt. Ale jest całe mnóstwo takich, które kochają je nad życie.  Wśród nich jest moje dziecko o czym pewnie już doskonale wiecie.

Alicja ubóstwie wszelkie czworonogi z pieskami i kotkami na czele. Więc tym bardziej cieszę się, że powstała seria "Zaopiekuj się mną", bo jestem pewna, że gdy tylko moje dziecko nauczy się czytać, to te książki będzie niemalże połykać w całości.

W tej serii są książki pełne ciepła i miłości do zwierząt. Są to lektury zarówno dla pasjonatów zwierząt jak i dla wszystkich innych. Bo jestem pewna, że po przeczytaniu choć jednej części to miłość do zwierzaków pojawi się znienacka i pozostanie już na zawsze. A ponieważ, każda z książek dotyczy zupełnie innej historii, nie ma mowy, byśmy mogli się nimi znudzić.

Tym razem książka opowiada o dziewczynce, w której domu suczka urodziła szczenięta. Dziesięć prześlicznych maluchów, które Laura pokochała całym serduszkiem. W sumie nie ma się czemu dziwić. Jak tu nie kochać takich słodziaków! Jednak nasza mała bohaterka wie, że każdy z tych piesków wkrótce opuści jej dom i powędruje do nowych właścicieli. Rozstanie z takimi brzdącami nie jest dla niej łatwe. A szczególnie z jednym z nich. Lecz czy dziewczynka zdoła oddać wszystkie pupile i dlaczego jeden ze szczeniaków był taki wyjątkowy, musicie przeczytać już sami :)

Ta seria książek stała się bardzo bliska memu sercu. Historie tych wszystkich zwierzaków, ao których dotąd miałam okazję przeczytać bardzo utkwiły mi w pamięci. Wszystkie książki są utrzymane w bardzo ciepłym i spokojnym nastroju, a opowiadania ciekawe. Naprawdę z ogromną przyjemnością czytałam każdą z nich i chętnie sięgną po kolejne. Dla mnie to bardzo przyjemna lektura i jestem pewna, że moja Ala będzie nimi w przyszłości zachwycona!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz