10 grudnia 2011

Pewnej nocy przed Wigilią


BARBARA CIECIERSKA (tłum.)

wydawnictwo: Firma Księgarska Jacek Olesiejuk
ilość stron: 12
format: 16x10 cm
rok wydania: 2007
cena: 2,99 zł


Kolejna książeczka z trójwymiarowej serii, o pierwszej pisałam >>TU<<. Tym razem jest to prześliczne opowiadanie o tym jak pewnemu chłopcu udało się spotkać Świętego Mikołaja. Książeczka pisana jest wierszem i czyta się naprawdę fajnie. Poza tym ta niezwykła przygada jest bardzo ciekawie opisana. Czytania jest sporo, ale nawet się tego nie zauważa. Tę książeczkę połyka się w mgnieniu oka. A do tego śliczne, trójwymiarowe obrazki zachwycą każdego brzdąca. Moja córeczka jest tą książeczką oczarowana. Tak samo bardzo lubi jej oglądanie jak i słuchanie jej treści. Naprawdę polecam, jest super. I jeszcze ta cena! Jak dla mnie bomba! :)

Pewnej nocy, przed Wigilią,
gdy już czułem magię Świąt,
pokój dzieci sen otulił,
wszystkie smutki poszły w kąt.
(Było wtedy bardzo zimno
i za oknem prószył śnieg).
Właśnie wtedy, przed Wigilią,
a dokładnie tę noc przed...
Kiedy dzieci smacznie spały,
przykryte kołderką w łatki,
a na dworze tańcowały
bielutkie śniegowe płatki,
coś dziwnego się zdarzyło,
a ja kładłem się właśnie spać właśnie,
więc usiądźcie moi mili,
z chęcią wszystko Wam wyjaśnię!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz