10 grudnia 2011

Dwanaście dni Świąt

 
BARBARA CIECIERSKA (tłum.)

wydawnictwo: Olesiejuk
ilość stron: 12
format: 16x10 cm
rok wydania: 2007
cena: 2,99 zł


Oto jedna z książek z serii książeczek z trójwymiarowymi obrazkami. Moje dziecko dostało w prezencie ich kilka i bardzo je polubiło. Wiadomo, obrazki w książkach dla dzieci są bardzo ważne, a jeśli są one trójwymiarowe! Czego chcieć więcej!

Ta książka to akurat wiersz większości z nas pewnie znany... niekoniecznie lubiany... :P "Pierwszego dnia Świąt ukochany przysłał mi kuropatwę w gałęziach gruszy. Drugiego dnia Świąt ukochany przysłał mi parę truskawek, kuropatwę w gałęziach gruszy. Trzeciego dnia Świąt ukochany przysłał mi trzy francuskie kury, parę truskawek, kuropatwę w gałęziach gruszy..."
Uff... gdy dochodzę do 7 dnia świąt - ziewam... a w 12 zaczynam chrapać :P

A poważnie... jak dla mnie to po prostu nudne. Nigdy nie lubiłam tego wiersza... może jest mądry, może niesie ze sobą jakieś przesłanie... nie wiem. Mnie się nie podoba i tyle. Książeczka służy nam zatem wyłącznie do oglądania :P Bo trzeba przyznać, że obrazki ma śliczne :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz