11 maja 2012

Kochany tatuś

  
AGNIESZKA FRĄCZEK

wydawnictwo: Wydawnictwo Debit
ilość stron: 32
format: 25x20 cm
data premiery: maj 2012
cena: 19 zł



"Kochany tatuś" jest to wierszyk o tatusiu opowiadany przez jego córeczkę.

Dziewczynka wspólnie z tatą piecze ciasto, razem brykają i chichoczą, wymyślają mnóstwo ciekawych zabaw, chodzą na lody, obsypują się całusami, zimą szaleją na śniegu, bawią się lalkami, latają wannolotem, tatuś opowiada córeczce śmieszne historie...
Czasem również ma zły humor lub ma bardzo wiele pracy, ale i tak kocha swoją córeczkę najbardziej na świecie :)

Ta książeczka jest po prostu przepiękna :) Wierszyk w niej zawarty jest śliczny, dziecięcy, zabawny... Jak wszystkie tej autorki :) Natomiast ilustracje wykonane przez Panią Angélique Pelletier są cudowne. Ogromnie kolorowa, takie dziecięce, takie dziecięce, naprawdę coś ślicznego, aż chce się ją przeglądać, najlepiej od razu kilka razy :)

Wiem, wiem, że zachwalam tak tą książeczkę, ale to wszystko jak najbardziej szczerze. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i mimo, że to wierszyk o dziewczynce i jej tatusiu to bardzo spodobał on się również mojemu synkowi :)

"A gdy mnie ugryzie mucha,
tata moich skarg wysłucha
i na lody gnamy... Mniam!
Dobrze z tym tatusiem mam!"

Sami więc widzicie, że zarówno wierszyk jak i ilustracje są świetne. Na dodatek tekst w książeczce jest dość duży, więc na pewno idealnie sprawdzi się również podczas samodzielnego czytania przez starszaki :)
Czy nie byłoby wspaniale gdyby córeczka sama przeczytała swojemu tatusiowi taki fajny wierszyk? Jestem pewna, że każdy ojciec byłby zachwycony :)

Na końcu książki można również wpisać dedykację:
"Dla mojego kochanego tatusia od ..."
Więc idealnie nadaje się ona również jako prezent na Dzień Ojca. Swoją drogą to już niedługo :) Może dobrym pomysłem byłoby wręczenie tatusiowi przez córeczkę takiej pięknej książki ze specjalną dedykacją :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz