26 kwietnia 2014

Roboticus, Troskliwe Misie, Truskawkowe Ciastko



KOLEKCJA FILMOWA

wydawnictwo: Media Serwice Zawada
ilość stron: 6 stron + płyta DVD
format: 22x30 cm
rok wydania: 2013

Już kilka razy pisałyśmy Wam, ze Media Serwice Zawada w swojej ofercie posiada szereg fantastycznych gazetek, które możemy dostać w każdym kiosku. Jedną z nich jest Kolekcja filmowa, o której wspominałam gdy polecałam Wam bajeczki Troskliwych Misiów czy chociażby Winx. Dziś postanowiłam Wam o nich przypomnieć, bo uważam, że naprawdę są godne uwagi.

Tym razem do naszego domu trafiły trzy różne gazetki z tej serii. Jedną z nich są znane nam już doskonale Troskliwe Misie. Oj, żebyście widzieli radość mojej Ali na ich widok! Szał! Alicja uwielbia te bajeczki i choć w telewizji ich nie brakuje, to i tak stale każe je sobie włączać na DVD. Pokochała te misiaczki bardzo i muszę przyznać, ze wcale jej się ie dziwie, bo sama chętnie zerkam na ekran TV gdy one lecą :)

Ale nie tylko Troskliwe Misie można dostać wraz z płytą w kioskach. Poza nimi jest jeszcze seria bajeczek z Truskawkowym Ciastkiem w roli głównej. Kolejny nasz mały hit. Alicja znów szczęśliwa jak nigdy. Choć doskonale zna te bajeczki z telewizji to i tak chętnie do nich wraca, kiedy tylko najdzie ją ochota na chwilkę lenistwa przed telewizorem... Cóż za komfort! Włączyć to na co akurat w danym momencie ma ochotę, a nie to co w tej chwili leci w programie :) 

Ale jest coś jeszcze. Kolekcja filmowa wydawnictwa Media Service Zawada posiada również serie, które nie zawsze są znane naszym dzieciaczkom. Tak też jest z gazetką zatytułowaną Roboticus. Moje dziecko widziało to po raz pierwszy. Ja zresztą także. Musiałyśmy więc przekonać się, cóż to takiego. I co? Jest to serial o Leniuchowie i jej mieszkańcach, a szczególnie o Sportacusie - wysportowanym i zawsze zdrowo się odżywiającym bohaterze, który zawsze jest gotowy by pomóc innym, oraz Robbiem Zgniłku - okropnym leniuszku, który stale zastawia pułapki na Sportocusa. Moje dziecko od razu zakochało się wnowym serialu i teraz na okrągło oglądamy przygody Lenisuszków z Leniuchowa. Znamy już nawet większość piosenek z tych czterech odcinków na pamięć, a moja Ala za każdym razem tańczy wraz ze Stephanie...I wiecie co? Uważam, ze to naprawdę fajne bajeczki, które wpajają naszym dzieciaczkom same dobre rzeczy. A nie znałybyśmy ich, gdyby nie Kolekcja filmowa wydawnictwa Media Service Zawada. Zatem polecam :)


2 komentarze:

  1. Troskliwe Misie ja również uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo trafiona propozycja :) U nas w domku wszyscy kochają Troskliwe Misie :)

    OdpowiedzUsuń