6 marca 2018

Dobry wybór


Seria "Mister Wright" - Tom 2

K.A. LINDE

wydawnictwo: Burda Książki
ilość stron: 412
format: 14,5x20,5 cm
rok wydania: 2017
dostępna: TUTAJ

Parę dni temu pisałam dla Was recenzje książki "Dziewczyna mojego brata", była to pierwsza część z serii "Mister Wright". Naprawdę spodobała mi się tamta książka i nawet wspominałam Wam chyba wtedy, że od razu zabieram się za kolejną część, bo jestem jej bardzo ciekawa ;) Tak jak powiedziałam tak też zrobiłam. Dlatego dzisiaj chciałabym tak na szybciutko napisać Wam kilka słów o drugiej części z serii książek o braciach Wright. 

Poprzednio poznaliśmy Jensena i Emily, która kiedyś była dziewczyną Londona (czyli brata Jensena). Tym razem główną rolę gra właśnie London i Heidi (czyli najlepsza przyjaciółka Emily). London ma żonę, żona ta jest okropnym człowiekiem, jest jak pijawka, jest manipulatorką, jest chciwa, egoistyczna i nie da się jej lubić. London w końcu przejrzał na oczy. Postanawia się rozwieść co wcale nie będzie takie łatwe jakby się wydawało. Przeprowadza się do rodzinnego miasta, dostaje prace w rodzinnej firmie, zakochuje się po uszy w Heidi, która jest jego podwładną. No właśnie, to straszny pomysł, między nimi nie powinno do niczego dojść, to może zrujnować dziewczynie karierę. Jednak znają się od liceum, kiedyś byli przyjaciółmi, nie potrafią się tak po prostu ignorować. Zaczynają się do siebie zbliżać, aż oboje całkowicie przepadają w tym morzu uczuć, ale to było zbyt idealne, aby mogło się udać. Nagle wszystko rozpada się w drobny mak. Ona nie chce mieć z nim nic wspólnego, on chce za wszelką cenę ją odzyskać. Okazuje się, że nie za dobrze mu to wychodzi. W całej tej intrydze, która doprowadziła do ich rozstania maczał palce ktoś jeszcze, ktoś kto chce zniszczyć zarówno Heidi jak i Londona. Ale oni mają wspaniałych przyjaciół i rodzinę, która zrobi dla nich wszystko. Ta dwójka jest dla siebie stworzona. po całym tym bajzlu, który panował w życiach obojga naprawdę zasługują na to, aby być szczęśliwi...

Pisząc w większym skrócie - najpierw się do siebie zbliżają, potem on postanawia stworzyć dystans ponieważ coś zaczyna do niej czuć, a wie, że nie powinno do tego dojść. Potem zmienia zdanie i postanawia ją zdobyć jednak ona nie ma zamiaru mu na to pozwolić. Kiedy w końcu się przełamuje okazuje się, że on niespodziewanie zostaje jej szefem. Kolejna ogromna przeszkoda w ich związku. Jednak ich uczucia są zbyt silne, aby mogli to zignorować. I potem bum, ktoś zdecydowanie postanawia zrujnować ich życie i świeży związek... Tak mniej więcej wygląda ta książka ;)

Wiem, że dzisiaj nie napisałam zbyt wiele o fabule tej książki, ale tak naprawdę tym razem nie trzeba pisać dużo, a i tak pewnie z łatwością domyślicie się o co chodzi w tej powieści ;) Powiem Wam, że ta część wydaje mi się mniej rozbudowana niż jej poprzedniczka. Tam działo się wiele, były rozstania i powroty, były zawirowania życiowe, były sprawy, których nie sposób było się tak łatwo domyślić. Tutaj jest tego mniej. Nie mówię, że nie ma wcale, bo to byłaby nie prawdą. Sporo się tutaj dzieje i zdecydowanie nie można narzekać na nudę. Mi osobiście pierwsza część bardziej przypadła do gustu, ale i tę książkę przeczytałam z dużym zainteresowaniem. Mimo wszystko polubiłam tę serię, sposób pisania tej autorki, jej język, jej luz, postaci które wykreowała, ich wzloty i upadki, ich namiętności, pomysł na fabułę, połączenie tych książek z serii ze sobą... Wszystko jest super, jak najbardziej polecam! Czeka na mnie jeszcze część trzecia i jej także nie mogę się doczekać - jestem bardzo ciekawa co też wymyśli trzeci z braci Wright ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz