27 grudnia 2014

Moja urocza różowa walizeczka



4 śliczne książeczki

wydawnictwo: Olesiejuk
ilość stron: 64
format: 24,5x20,5 cm
rok wydania: 2014
cena: 24,99 zł


Ta niewielka walizeczka jest przesłodka! Taka typowo dziewczęca, księżniczkowa, śliczna i baaardzo różowa! Z całą pewnością przypadnie do gusty wszystkim małym dziewczynkom :) I ja znowu pomyślałam o kimś innym niż mój synek i postanowiłam podarować tę walizeczkę mojej małej chrześniaczce, która z całą pewnością przygarnie ją z ogromnym uśmiechem na ustach :)

A cóż to za walizeczka i co się w niej znajduje? A no właśnie, w środku znajdziemy aż 4 niegrube książeczki o przygodach małej Jagódki. "Jagódka i przyjaciółki", "Jagódka i jej piesek", "Herbatka u Jagódki" oraz "Zabawy Jagódki". 

W każdej z tych książeczek znajduje się tylko 16 stron, jednak wierzcie mi, jest na nich mnóstwo zabawy! Są krótkie opowiadania, labirynty, szukanie różnic, dobieranie w pary, odnajdywanie przedmiotów na obrazkach, rysowanie, szukanie cieni, łączenie kropek, kolorowanie, dobieranie w pary, różne gry... 

Do tego jeszcze różne fajne pomysły na wykonanie własnoręcznych prac takich jak na przykład sekretny rysunek, motylki z odcisków dłoni, stojak na opaski, pomponiki na okna, spinki z guziczkami, zakładka do książki, ramka na biżuterię...

Ale to nadal nie wszystko, bo oprócz tych fajnych i różnorodnych zadań mamy tutaj jeszcze kilka fajnych "wyciskanek" takich jak zawieszka na drzwi, małe pudełeczko, rodzinna układanka, ramka na zdjęcie, maska... A na dodatek coś co każde dziecko z całą pewnością uwielbia czyli AŻ około 1600 naklejek! Czyli całe mnóstwo świetnej zabawy :)

Jak widzicie te książeczki to naprawdę wspaniała sprawa. Jagódka jest przesympatyczną dziewczynką, a dzięki jej pomysłom czeka Was mnóstwo świetnie spędzonego czasu. Nasze małe dziewczynki mogą towarzyszyć Jagódce w wielu ciekawych rzeczach. Wraz z nią pobawią się w deszczu, wyjdą do ogródka z jej pieskiem, urządzą małe przyjęcie i potańczą na lekcji baletu :)

Książeczki te są bardzo kolorowe, mają śliczne ilustracje, są takie typowo dziewczęce, więc tak, zdecydowanie polecam je właśnie dla małych dziewczynek :) Najfajniejsze jest to, że choć mają tak niewiele stron to zawierają w sobie tak dużo różnych rzeczy. 

Opowiadania, zadania do rozwiązywania, pomysły na różne ciekawe prace i całe mnóstwo naklejek! A na dodatek do wszystko umieszczone jest w ślicznej różowej walizeczce wykonanej ze sztywnej tekturki, zamykanej na rzepki i posiadającej rączkę do trzymania. Jestem na sto procent pewna, że Wasze małe dziewuszki będą zachwycone :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz