14 stycznia 2012

Gdy dziecko się nudzi

 
ANIELA CHOLEWIŃSKA-SZKOLIK

wydawnictwo: Zielona Sowa
ilość stron: 104
format: 16,5x23,5 cm
rok wydania: 2011
cena: 17,91 zł


Jest to bardzo zielona książka (uwielbiam ten kolor :) z pomysłami i propozycjami zabaw dla dzieci w wieku 3-5 lat.


Podzielona jest ona na 10 rozdziałów tematycznych:
rysowanie-malowanie, wyklejanki-wycinanki, składanki-układanki, przygotowanie do świąt Bożego Narodzenia, zabawy na dworze, zabawa w teatr, gotowanie i inne domowe obowiązki, zabawy z literkami, świat dźwięków, w domowym zaciszu, na dodatek znajdziemy tam opis jak z książki korzystać, oraz końcowe uwagi i wskazówki :)


Książka ta jest przeznaczona dla rodziców, jest ona poradnikiem, a raczej pomocnikiem rodzica :) Znajduje się w niej 100 bardzo fajnych pomysłów na zabawy...
Prace plastyczne, ozdoby świąteczne, jedzenie dla niejadka (dla "jadka" oczywiście również ;) i wiele wiele innych rzeczy... Dzięki tej książce nic nie będzie nam straszne :P


U nas w domu dość często słychać takie oto zdanie "Mamusiuuuuu... Nudzę się". Oj powiem Wam, że już nie tak łatwo zająć takiego ponad 3-latka... Zwykłe zabawki szybko się nudzą, ale mam to szczęście że moje dziecko uwielbia przeróżne prace plastyczne :) Obojętnie jakie, byleby robić coś fajnego i najlepiej całkiem samodzielnie, praktycznie przyjmuję się u nas każda inna zabawa wymyślona przeze mnie :) A że z nowymi pomysłami u mnie coraz słabiej, dlatego od razu pokochałam tą książkę :)


Moim zdaniem jest ona bardzo fajna, ciekawa i co najważniejsze przydatna :) 
Podoba mi się podział tych zabaw, podoba mi się ta jednolita kolorystyka, podoba mi się również sposób w jaki opisane są zabawy :) 
Wszystko jest bardzo czytelne, łatwe do zrozumienia i łatwe do wykonania :)
Przy każdej zabawie zaznaczone jest, dla dziecka w jakim wieku zabawa będzie odpowiednia, czy wymaga szczególnej uwagi rodzica, czy potrzebna będzie dziecku pomoc, czy potrzebne będą specjalne rekwizyty oraz oznaczenie jeśli zabawa polecana jest dla grupy dzieci...

Książka ta jest naprawdę idealnym rozwiązaniem dla rodziców/opiekunów, którzy lubią bawić się z dzieckiem, ale również dla takich którzy chcieliby mieć chwilę dla siebie, ponieważ większość zabaw i prac dziecko może spokojnie wykonywać samo.

Naprawdę bardzo polecam :)

Egzemplarz recenzencki otrzymałam od wydawnictwa ZIELONA SOWA, za co przepięknie dziękuję :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz