15 grudnia 2011

Przyjęcia z Tycią i kotem

 
AGNIESZKA GÓRSKA

wydawnictwo: DEMART
ilość stron: 48
format: 17x23 cm
rok wydania: 2007
cena: 4,02 zł


Dziś opowiem Wam o dość nietypowej książce dla dzieci. Pierwszą część opisałam już wcześniej. Teraz kolej na drugą. Mnie ona bardzo przypadła do gustu i mam nadzieje, że zarażę Was tą sympatią.

Przyjęcia z Tycia i kotem to krótkie opowiadanie, w którego treść wplecione są różne pomysły i zabawy. Wszystko oczywiście dotyczy organizowania przyjęcia.

Tycia wraz ze swoim kotkiem chcą uczcić Cokolwiek. Bardzo poważnie podchodzą do tej sprawy i organizują przyjęcie od podstaw. Dzięki temu od początku uczestniczymy w ich przygotowaniach.

Najpierw uczymy się tworzyć girlandy, potem robimy wspólnie kotyliony, maski itp. Każdy pomysł jest fajnie opisany i zilustrowany. Mamy wyszczególnione co potrzebujemy by wykonać daną pracę, a potem wszystko jest dokładnie opisane.

Książeczka nie jest długa, lecz treściwa. Opowiadanie zawarte wewnątrz jest ciekawe, a pomysły bardzo przydatne. Na końcu książki znajdują się także szablony do zamieszonych pomysłów.
Podsumowując, to po prostu kreatywne opowiadanie dla najmłodszych. Mnie bardzo się podoba i polecam :)

Książkę do recenzowania otrzymałam od wydawnictwa DEMART, dziękuję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz