1 maja 2018

Bad Boy’s Girl


BLAIR HOLDEN

wydawnictwo: Jaguar
ilość stron: 512
format: 14,5x21,4 cm
rok wydania: 2018
dostępna: TUTAJ

Lubię książki młodzieżowe. Wcale nie przeszkadza mi to, że czytam o nastolatkach, chociaż sama czasy szkolne mam już dawno za sobą ;) Szczególną sympatią darzę książki wydawnictwa Jaguar - tutaj naprawdę czego bym nie przeczytała zawsze mi się podoba. W końcu romanse nawet i te młodzieżowe są super ;)

Tym razem przenosimy się do ostatniej klasy szkoły średniej. Tessa od lat jest szkolnym wyrzutkiem. Odkąd jej najlepsza przyjaciółka zamieniła się we wredną sukę i stwierdziła, że od przyjaźni woli gnębienie... Nicolle jest szkolną gwiazdą i wszyscy robią to czego ona oczekuje więc kiedy królowa chce, aby traktowali Tessę jak śmiecia to tak właśnie jest. Ostatnia klasa zapowiada się więc mało optymistycznie. Dziewczyna próbuje nie rzucać się w oczy, robi wszystko, aby unikać konfliktów, nie robi nic w swojej obronie, aby nie zdenerwować swojej byłej przyjaciółki... Tak naprawdę chce po prostu jakoś przetrwać... Ale wtedy zjawia się Cole - chłopak, który za swój cel życiowy postawił sobie uprzykrzanie życia Tessy. Dziewczyna jest pewna, że teraz zamiast jednego wielkiego wroga będzie ich miała dwóch, jednak Cole po trzyletnim pobycie w szkole wojskowej wraca zupełnie odmieniony. Zamiast gnębić Tessę chce ją bronić. Nie odstępuje jej na krok, nie zraża go jej zachowanie, nie ma zamiaru się od niej oczepić. Powoli, kawałek po kawałku zyskuje jej zaufanie, coraz bardziej się do niej zbliża. Za to Tessa zupełnie nie wie o co chodzi. Przecież to Cole, który od dziecka robił sobie z niej żarty, który wiele razy doprowadził to tego, że znalazła się na ostrym dyżurze, który się z niej śmiał i ją upokarzał. Dlaczego teraz ją broni? Dlaczego tak się o nią troszczy? Dlaczego nie chce zostawić jej w spokoju? Cole chce jej udowodnić, że się zmienił, ale chce też udowodnić jej, że ona powinna pokochać samą siebie, że powinna walczyć o swoje, że nie może dać się tak traktować przez innych... 

Moim zdaniem sam pomysł na tę powieść jest super, sposób jej napisania także jest rewelacyjny i naprawdę kilka razy głośno się zaśmiałam podczas czytania i uśmiech na buzi często mi się pojawiał :) Poczucia humoru zdecydowanie nie można odmówić tej autorce, jej teksty są naprawdę zabawne. Postacie, które tutaj wykreowała także są w porządku. Chociaż mogłabym się czepiać, że główna bohaterka czasami zachowywała się bardzo naiwnie i dziecięco, natomiast główny bohater wydaje się wręcz za bardzo idealny, to jednak nie były to cechy, które jakoś bardzo przeszkadzałyby podczas czytania. Książka ta jest ciekawa i pomysłowa, czytało mi się ją szybko, wciągała mnie na tyle, że miałam ochotę czytać dalej i dalej bez zważania na to co się dzieje wokół mnie. Jednak tak się nie dało, Obojętnie jak bardzo bym chciała to obowiązki domowe nie chcą same się wykonać :) No, ale nie ma co tutaj przedłużać, czas napisać jeszcze tylko to, że kolejne dwie części lada moment będą do kupienia :) Ja już nie uha się doczekać!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz