28 lipca 2016

Między kreskami


MARZENA MACKIEWICZ

wydawnictwo: Nasza Księgarnia
ilość stron: 64
format: 21x30 cm
rok wydania: 2016
cena: 15,90 zł

Na naszym blogu było już tyle recenzji przeróżnych kolorowanek, że nie wiem czy uda mi się napisać na ich temat coś czego jeszcze nie pisałyśmy ;) Ale mimo tego nie mogłabym odmówić sobie pokazania Wam kolejnej wspaniałej nowości Wydawnictwa Nasza Księgarnia! Kto lubi kolorowanie ten z pewnością doskonale wie, jak ciężko się człowiekowi powstrzymać kiedy na horyzoncie pojawiają się takie cudowności :) Ja lubię kolorować choć brak czasu niestety narazie nie pozwala mi tego robić, ale jestem pewna, że nadejdzie kiedyś czas kiedy na spokojnie usiądę i będę mogła uzupełniać po kolei całą moją kolorowankową kolekcję ;)

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to oczywiście te sympatyczne zwierzaki. A ponieważ lubię zwierzęta i takiego motywu nie miałam jak dotąd w swoich kolorowankach to tym bardziej obowiązkowo książka ta musiała się znaleźć w moich rękach ;)

W środku znajdziemy 31 obrazków do pokolorowania. Każdy z nich przedstawia innego zwierzaka. Mamy tutaj dosyć różnorodne gatunki. Są owady takie jak motyl, pszczoła, modliszka czy biedronki. Są zwierzęta domowe jak słodkie psiaki czy kot. Są zwierzęta groźne takie jak kobra i lew. Są też zwierzęta egzotyczne jak żyrafa, zebra, hipopotam, lama, słoń czy wielbłąd. Mamy też zwierzaki z naszych rodzimych lasów czyli liska, wiewiórkę, jelenia i sowę. Są też ptaki takie jak flamingi, paw czy papugi. Ale są też podwodne stworki jak na przykład ośmiornica, krab, żółw czy rybki.,,

Niby kolorowanka jak pewnie wiele innych, ale ponieważ ja zawsze bez wyjątku jestem zachwycona jakością książek do kolorowania wydanych przez wydawnictwo Nasza Księgarnia to będę zachwalać, oj będę, bo naprawdę na to zasługują :) 


Takie kolorowanie jest wspaniałym pomysłem dla zapracowanych dorosłych. Bo to, że dzieci zazwyczaj lubią kolorować to jedno, ale to, że robią to także dorośli to naprawdę wspaniała świetna sprawa. Jest to prawdziwy odsterowywacz i wyciszacz. Jeśli ma się chwilę i lubi się takie plastyczne prace to jak najbardziej warto :) 

Ja jako dziecko rzadko rozstawałam się z kredkami. Może i nie miałam wielkich zdolności plastycznych, ale po prostu bardzo to lubiłam. W kolorowaniu dążyłam do perfekcji. I stanęło na tym, że umiem nie wyjeżdżać za linię ;) Nie potrafię cieniować, bawić się kolorami i tworzyć pięknych obrazów, ale lubię kolorować i teraz po wielu latach przypomniałam sobie o tym. Może u Was będzie podobnie ;)

Plusem tych kolorowanek jest to, że są one naprawdę śliczne, przyciągają wzrok odpowiednio wypełnione mogą stać się naprawdę fantastycznym dziełem. Wystarczy trochę wyobraźni i może powstać nam coś pięknego, kolorowego, abstrakcyjnego. A potem wystarczy wyrwać stronę, oprawić w ramkę i mamy piękną ozdobę lub prezent dla kogoś :)

Jak zwykle muszę koniecznie pochwalić nie tylko same ilustracje, ale także kartki. Kartki są w tego typu kolorowankach naprawdę ważnym elementem, a te tutaj są grube więc nie ma obaw, że coś nam przebije na drugą stronę. Możemy używać dowolnych technik kolorowania czy malowania i kolejne obrazki z pewnością na tym nie ucierpią. Zamieszczone są one bowiem tylko na jednej ze stron, na odwrocie kartka zawsze jest pusta. No i muszę wspomnieć o tekturowej, sztywnej, grubej podkładce zamieszczonej na samym końcu książki. Dzięki niej bez względu na to w jakim miejscu kolorujemy nie musimy obawiać się, że nie mamy pod ręką stołu. Na kolanie także będzie wygodnie. Całość jeśli śliczna, ciekawa i porządnie wykonana. Mnie zauroczyła od pierwszego wejrzenia, mam nadzieję, że z Wami jest podobnie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz