17 czerwca 2012

Jak narysować księżniczkę?

  
PIETRUSZKA I MURZYN

wydawnictwo: Czuły Barbarzyńca
ilość stron: 24
format: 21x21 cm
rok wydania: 2012
cena: 12 zł


Mam w domu pewną małą księżniczkę, która uwielbia wręcz rysować. Kartki i różne przybory do pisania są u nas używane codziennie! A sterta z jej pracami cały czas rośnie!

Gdy więc trafiała do nas ta książeczka bardzo się ucieszyłam. Nie dlatego, że moja córka nie radzi sobie z rysowaniem. Wręcz przeciwnie, jej postacie wychodzą naprawdę fajnie. Jest to jednak coś innego Fajne urozmaicenie i dodatkowo możliwość nabrania nowych umiejętności.

Bo jak już pewnie wiecie, czytając recenzję pozostałych części z serii "Jak narysować..." wewnątrz zeszytu jest instrukcja by krok po kroku stworzyć takie dzieło, jak na okładce książeczki. A ich tematyka jest bardzo różnorodna, więc zdecydowanie każdy będzie w stanie znaleźć wśród nich coś dla siebie. Ta część dotyczy akurat księżniczki.

Podoba mi się to, że rysunki, których poprzez tę książeczkę uczą się nasze maluchy, są także bardzo proste. I na pierwszy rzut oka, gdy spojrzymy na temat danej instrukcji wydaje nam się, że nie ma mowy, by nasze dziecko ze swoimi umiejętnościami narysowało coś takiego. Jednak już wkrótce okazuje się, że jest zupełnie inaczej! Dzieciaczki patrząc na instrukcję i wykonując po kolei wszystkie polecenia bez najmniejszego kłopotu są w stanie narysować ów postać. Na początku nie są one może idealne, a niektóre elementy odbiegają od tego jak powinny wyglądać wg książeczki, ale po kilku próbach wszystkie dzieła są wręcz idealne!

Moja córeczka z wielką przyjemnością zabrała się do pracy dosłownie kilka minut po tym, gdy wręczyłam jej książeczkę. Nie wymagała ode mnie, bym czytała jej rozmowę żyrafki Grażynki i jej przyjaciela. Mała poznała już doskonale tę serię i wiedziała na czym polega zabawa. A efekt końcowy! Cudowny! Zakochałam się w pierwszej księżniczce mojej córeczki i jestem z niej bardzo dumna!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz