6 marca 2012

Dzwoneczek / Dzwoneczek i zaginiony skarb


wydawnictwo: Ameet
ilość stron: 96
format: 18x18 cm
rok wydania: 2011
cena: 23,92 zł


A oto kolejna książka z serii Czytaj i słuchaj. Poprzednie tak bardzo spodobały się naszej córce, że gdy kolejna trafiła w moje ręce po prostu nie mogłam jej nie dać Alicji.


Oczekiwałam kolejnych pisków z zachwytu, podskoków radości itp. Ale nie tym razem. Moja córeczka nauczona już doświadczeniem, pierwszą rzeczą którą zrobiła to... wyciągnęła z końca książki płytę i kazała ją sobie włączyć. Byłam bardzo zaskoczona ale wykonałam grzecznie polecenie mojego dziecka ;)



Moja córeczka usadowiła się więc wygodnie z książką na kolanach i rozpoczęła "zabawę w czytanie". W ogromnym skupieniu słuchała nagrania regularnie przekładając stronice książki w odpowiednim momencie. Czasem wpatrzona w ilustracje zapominała o wszystkim dookoła. Na jej buzi malowało się ogromne skupienie. Moje dziecko wysłuchało grzecznie obu bajeczek i dopiero wtedy szeroko się do mnie uśmiechnęło.



Potem jeszcze długo oglądaliśmy wszystkie obrazki w książce, czytałyśmy ją i opowiadałyśmy sobie nawzajem przygody Dzwoneczka.



Powiem szczerze, że choć nie lubię audiobooków, te uważam za rewelacyjne. Połączenie książki do słuchania i książki w wydaniu papierowym było genialnym pomysłem. Takie książki rozbudzają wyobraźnię maluchowi, zachęcają do zainteresowania się nią i zmuszają do skoncentrowania się na tym co widzą i słyszą. A do tego ulubieni bohaterowie, przepiękna szata graficzna i oryginalne efekty dźwiękowe sprawiają, że książeczki są jeszcze bardziej atrakcyjne.


W naszym domu te książki są w ciągłym obiegu. Moje dziecko odkąd je ma nie oczekuje częstego włączania bajek na DVD. Ilustracje w książce i dźwięk płynący w tle zastępują jej śledzenie tych samych wydarzeń przed szklanym ekranem, co bardzo mi się podoba :)

Egzemplarz recenzencki otrzymałam od wydawnictwa AMEET, dziękuję ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz