6 marca 2012

Zaplątani / Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków


wydawnictwo: Ameet
ilość stron: 96
format: 18x18 cm
rok wydania: 2011
cena: 23,92 zł


Po ogromnym sukcesie książki z serii Czytaj i słuchaj - Król Lew, postanowiłam podarować mojemu dziecku inną książkę z tej serii. Tym razem otrzymała część z dwoma, równie znanymi mojemu dziecku bajkami lecz mniej lubianymi. Byłam pewna, że moja córka już nie zareaguje z tak wielkim entuzjazmem. Nic nie jest w stanie pobić Króla Lwa.


Ale nie do końca miałam racje. Ala, choć tematyką książki nie była do końca zachwycona z wielkim zainteresowaniem oglądała książeczkę. I ponownie ogromnym sukcesem tego typu lektur są przepiękne ilustracje, niemalże wprost wyjęte z bajki. Książka jest taka kolorowa i śliczna, że po prostu nie może się nie spodobać.



Gdy Ala zaczęła ja kartkować zapomniała o wszystkim dookoła. Ilustracje pochłonęły ją bez reszty, tylko od czasu do czasu przybiegała do mnie z prośbą bym przeczytała jej fragment tekstu. Najwidoczniej, nie pamięta tych bajek tak dokładnie i moje czytanie pomagało jej przypomnieć sobie treść bajki.



Po długim i dokładnym obejrzeniu całej książki Ala trafiła na płytę. Kazała ja więc sobie włączyć i ponownie rozpoczęła dokładne oglądanie książeczki. Seria Czytaj i słuchaj jest naprawdę fantastyczna. Ulubieni bohaterowie naszych dzieci w przepięknie wydanej książce, bogato ilustrowane strony, krótki i dobrze znany tekst i płyta z oryginalnymi dialogami i efektami dźwiękowymi na pewno skradną serce każdego dziecka. Moja Ala jest oczarowana.



Za książkę dziękujemy wydawnictwu AMEET :)


1 komentarz:

  1. To prawda te ksiazki sa bardzo pieknie, bogato ilustrowane. A historie na plytach slucha sie z przyjemnoscia jak skrot bajki do ogladania. Z tym ze jest przyjemne dla ucha i nie psuje wzroku. Do tego idealna zabawa dla starszych dzieci jesli chca sie uczyc czytac, bo "przewroc strone kiedy uslyszysz taki dzwiek" robi juz moja 5-letnia corka. Choc jeszcze nie czyta to mam wrazenie ze juz by chciala moc sama sobie przeczytac.

    OdpowiedzUsuń