16 lutego 2012

Mysz jak nie mysz


JOANNA KULMOWA

wydawnictwo: Mila
ilość stron: 48
format: 12,5x18,5 cm
rok wydania: 2011
cena: 12 zł


Tym razem będzie o myszce. Ale takiej nietypowej małej myszce. Bo nasza bohaterka, choć również maleńka i szara, nie kryje się z piskiem przed wszystkim co nie znane jak jej kuzynki.

Ta myszka stawia czoła nowym wyzwaniom i przezwycięża swój strach pomaga uwolnić się zaplątanemu w gałęziach wietrzykowi.

A do tego jest to również mała marzycielka. Ma swoje jedno wielkie pragnienie. Jesteście ciekawi co to takiego? No to sięgnijcie po tę książeczkę :)

To krótkie opowiadanie o myszce chętnie słuchała moja Ala. Choć nie jest to typowa dziecięca książeczka z psotnymi zwierzaczkami czy wesołymi wierszykami, moje dziecko słuchało jak zaczarowane. Może dlatego, że teść tej bajeczki jest wciągająca. Jak taki mały szaraczek, może pomóc wietrzykowi??

Opowiadanie jest utrzymane w bardzo spokojnym tonie. Książeczka świetnie nadaje się do czytania jej przed snem. Wprowadza w taki błogi nastrój. Jest to fantastyczna lektura dla wszystkim małych wrażliwych czytelników :)

Ta książeczka naprawdę mi się podoba. Nie potrafię powiedzieć dlaczego. Może to styl pisania mnie tak oczarował, może temat. Nie wiem. Jedno jest pewne. Przy tej książeczce po prostu się odprężyłam. Tak dobrze mi się ją czytało, że pewnie nie raz do niej wrócę. I cieszy mnie, że moje dziecko równie chętnie jej słucha :)

Bardzo dziękuję wydawnictwu MILA za możliwość zrecenzowania tej książki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz