17 stycznia 2012

Krecik i rakieta

 
ZDENEK MILER, HANNA DOSKOCILOVA

wydawnictwo: Albatros
ilość stron: 47
format: 20x26 cm
rok wydania: 2008
cena: 15,99 zł



Któż nie znałby tego zwierzaczka... Chyba nie ma takiej osoby :)

Postać Krecika powstała w 1956 roku. Wychowała się "na nim" moja mama, mój starszy brat, ja i teraz czas na mojego synka :)

W tej części Krecik trafia na dziwny domek, wchodzi do niego, naciska przycisk... I ku jego zdziwieniu, odlatuje... Początkowo przerażony zaczyna dostrzegać jak pięknie miasto wygląda z powietrza, ale niestety wszystko co leci do góry musi kiedyś spaść... 

Rakieta rozbija się na kawałki, a Krecik zaczyna poszukiwanie, musi znaleźć wszystkie, bo inaczej nie dostanie się z powrotem do domu... Na szczęście ma wielu pomocników :)

Ale jak to się skończy dowiecie się czytając książeczkę ;)

Krecik przez te wszystkie lata doczekał się sporej ilości książek oraz odcinków bajek i to właśnie dzięki temu drugiemu moje dziecko poznało tego fajnego małego zwierzaczka, który zawsze przeżywa ciekawe przygody :)
Nikodem bardzo polubił Krecika, na tyle że kiedy dostał tę książkę to rzucił mi się na szyję, wyściskał, wycałował i ślicznie dziękował :)
Jest to pierwsza książka o tym małym zwierzaczku, która zawitała u nas w domu :) Została tak entuzjastycznie przyjęta, że koniecznie będzie trzeba poszerzyć Nikusiową biblioteczkę o kilka pozycji z tej serii książeczek :)


Serdecznie dziękuję wydawnictwu WILGA za możliwość recenzowania tej książki :)


1 komentarz:

  1. Krecik? Od razu przypominają mi się moje bajki z dzieciństwa:))

    OdpowiedzUsuń