30 maja 2013

Scooby-Doo! Na tropie komiksów


W NOGI

wydawnictwo: Media Serwice Zawada
ilość stron: 98
format: 14x20 cm
rok wydania: 2012
cena: 7,19 zł

A teraz czas na kolejną porcję wesołego, żarłocznego oraz strachliwego Scooby-Doo oraz jego czwórki przyjaciół. Chyba nikomu nie muszę przedstawiać tych dzieciaków oraz ich zwariowanego psa? Jestem pewna, że każdy doskonale wie o kim mowa :)

Kolejną ciekawą serią ze Scooby-Doo jest seria "Na tropie komiksów". Jest to kolejny dwumiesięcznik, tylko tym razem nie ma tutaj żadnych zadań są za to ciekawe historyjki przedstawione w formie komiksów. Jak dotąd ukazało się 12 części tych ciekawych książeczek...

W nasze ręce wpadł tom numer 6. Znajdziemy w nim aż dziesięć różnych przygód tych ciekawskich przyjaciół. Przeczytamy tutaj między innymi o horrorze w oceanarium, o muzeum w którym straszy, o upiornych ciuchach, o duchu pocztowym, demonach ze szkoły nauki jazdy oraz o kilku innych strasznych i dziwnych rzeczach. Każda z zagadek jest bardzo tajemnicza i mroczna, jednak młodzi detektywi z każdą z nich poradzą sobie doskonale. Czasem będzie strasznie, innym razem śmiesznie, ale radość z rozwiązanej zagadki zawsze jest najlepsza :)

Komiksy, jak dawno żadnego nie widziałam, a tym bardziej nie czytałam... Kiedyś za dzieciaka, bardzo lubiłam po nie chwytać. Pamiętam jak pochłaniałam komiksy o Kaczorze Donaldzie, o Myszce Miki, o Kajko i Kokoszu, Tytusie, Romku i Atomku, ach były jeszcze Jonka, Jonek i Kleks ;) To były czasy... Więc wierzcie mi, że teraz kiedy do naszego domu po tak długim czasie trafiła kolejna taka książeczka, pochłonęłam ją ekspresowo! Tym razem przeczytałam go sama, nie podzieliłam się z synkiem... Sądzę, że on jest jeszcze trochę za mały na komiksy. Kiedy sam nauczy się czytać to na pewno przysiądzie do niego z równie wielką przyjemnością co ja.

Bardzo fajne jest w tej serii to, że w każdym z tych komiksów znajduje się tak wiele różnych historii. Co prawda są one krótkie i czyta się je bardzo szybko, ale to nie zmienia faktu, że są bardzo ciekawe i wciągające. Każda z tych książeczek ma około 100 stron, a cena jest naprawdę niewielka dlatego sądzę, że zarówno fani Scooby-Doo oraz jego przyjaciół jak i fani komiksów powinni rozważyć nabycie choć kilku części. Ja z chęcią przeczytałabym również inne dostępne numery :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz