25 czerwca 2018

Trust again


MONA KASTEN

wydawnictwo: Jaguar
ilość stron: 480
format: 14,5x21,5 cm
rok wydania: 2018
dostępna: TUTAJ

Czekałam na tę książkę, tak naprawdę bardzo, bardzo mocno czekałam :) Jakiś czas temu czytałam pierwszą część czyli "Begin again" i tak mi się spodobała, że nie mogłam doczekać się kontynuacji. Chociaż w sumie to nie jest taka typowa kontynuacja ponieważ tutaj głównymi bohaterami są inne postacie. Poprzednio poznaliśmy Allie i Kadena, tym razem czas na jej przyjaciółkę i jego przyjaciela czyli Dawn i Spencera :) Co prawda akcja toczy się dalej i warto trzymać się kolejności, ale jeśli od razu chwycicie po tę część to też nic się nie stanie i bez problemu zrozumiecie o co chodzi :)

Dawn to zwariowana, zabawna, bardzo ciekawa dziewczyna. Z pozoru beztroska, szczęśliwa jednak tak naprawdę skrywa tajemnice o swojej przeszłości. Są to sprawy, których naprawdę nie chce pamiętać, są one zbyt bolesne. Po zakończeniu wieloletniego związku ani odrobinę nie ciągnie jej do nowych romansów, można by wręcz rzec, że Dawn złoży w końcu jakieś śluby czystości lub coś w tym stylu. Jednak Spencer ma na ten temat zupełnie inne zdanie. Chociaż zawsze był typowym podrywaczem, który za nic nie miał zamiaru się z nikim wiązać, a randki uważał za przereklamowane, to jednak przy Dawn coś się w nim zmieniło... Postanowił zdobyć tę upartą dziewczynę, która raz za razem daje u kosza i jasno określa, że między nimi nigdy do niczego nie dojdzie. Spencer ma co prawda dziwne sposoby podrywu ponieważ jest bezpośredni, robi seksualne aluzje, mówi różne świństwa i wiecie co? To zaczyna działać na Dawn. Chociaż bardzo długo się opiera to jednak jej gruba powłoka zaczyna kawałek po kawałeczku odpadać. Aż w końcu opada całkowicie, a Spencer jest pierwszą osobą, której dziewczyna wyznaje wszystko na temat swojej bolesnej przeszłości. Ale on także coś ukrywa, coś co niszczy go od środka. Jednak mimo, że ona całkowicie się przed nim otworzyła, on nie ma zamiaru rewanżować jej się tym samym... 

Ta dwójka jest bardzo interesująca, ich podchody, ich przeszłość, ich emocje, ich tajemnice, ich niezdecydowanie, ich rodziny - to wszystko sprawia, że w tej powieści cały czas coś się dzieje. Jest tutaj 480 stron, a ja pochłonęłam tę książkę w mgnieniu oka i przyznam, że z przyjemnością czytałam dalej, chyba czuję jeszcze pewien niedosyt ;) Można by uznać, że jest to książka młodzieżowa ponieważ opowiada o młodych ludziach, o zakochaniu, o przyjaźni, o studiach itp. Jednak jest tutaj także trochę wulgarności i sceny erotyczne, nie jestem więc pewna czy klasyfikować tę lekturę jako książkę dla młodzieży czy też może lepiej jako książkę dla dorosłych ;) Powiem Wam, że mi obie części ogromnie się spodobały i teraz z niecierpliwością będę czekała na kolejną część! A tą polecam wszystkim, którzy lubią romanse z nutką erotyzmu w tle, jestem pewna, że spodoba się Wam ta książka!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz