25 stycznia 2018

Modne ozdoby dla superdziewczyny Pokaż swój styl


wydawnictwo: Jedność
ilość stron: 64
format: 16x23 cm
rok wydania: 2017
dostępna: TUTAJ

U nas w domu nie brak kreatywnych rzeczy. Zawsze podobało mi się tworzenie czegoś z niczego. Uważam, ze to bardzo rozwija wyobraźnię i przy okazji jest bardzo praktyczne. Nie pogardzamy zatem i lekturami tego typu. W końcu skądś trzeba czerpać inspirację. Obecnie i w sieci jest sporo takich pomysłów. Ale ja jako maniaczka książek zdecydowanie wolę mieć wszystko w ręku, niż szukać z jakiś tam wirtualnych zasobach. Jest mi tak znacznie wygodniej. Gdy więc zobaczyłam w ofercie wydawnictwa Jedność taką oto lekturę, musiałam sprawdzić co kryje się wewnątrz. Kto wie? Może dzięki niej znów powstanie coś niesamowitego?

Zastanawiałam się jednak nad tym, czy tematyka ozdób dla super dziewczyny się u nas sprawdzi. Alicja z całą pewnością nie należy do nastolatek lubiących się stroić. Choć tworzyć uwielbia. Ona zawsze na sportowo. Żadne błyskotki i tego typu rzeczy zupełnie jej nie interesują. Co innego moja młodsza pociecha. Ona uwielbia brokaty cekiny i kwiaty. Kocha naszyjniki i inne błyskotki. Nawet prosi niekiedy, żeby ją psiknąć jakimiś perfumami lub pomalować jej paznokcie :) Ale podejrzewałam, że pomysły z tej książki będą dla niej jeszcze za trudne. Co w takim razie robić? Miałam dylemat. Ale w końcu doszłam do wniosku, że połączę przyjemne z pożytecznym. Ala lubi zabawy kreatywne to będzie tworzyć, dla swojej małej strojnisi Natalki :)

I tak zaczęła się nasza przygoda z ozdobami dla super dziewczyny. A powiem Wam, że było co robić, bo pomysłów w tej lekturze nie brakuje. Są tu na przykład różnego rodzaju bransoletki. Jedne plecione ze sznurka, inne z cekinów lub koralików, a jeszcze inne na przykład robione na szydełku! Są tu także pomysły jak ozdobić stare i nie lubiane już przez nas koszulki. Nie zabraknie też ozdób do włosów, kreatywnych dekoracji różnych przedmiotów osobistych czy też samodzielnie wykonanego komina na szyję. Ogólnie pomysłów jest tu naprawdę całkiem sporo. Niektóre mnie zaskoczyły, inne widziałam już gdzieś kiedyś. Ale prawdą jest, że nudzić się z tą książką nie da. Oj, co to to nie. Wystarczy kilka rzeczy, odrobina chęci i zabawa na całego!

Podoba mi się bardzo to, że te prace plastyczne są rzeczywiście takie tematyczne. Tu wszystkie pomysły nadają się wyłącznie dla małej strojnisi. Zatem jeśli wasze córki nie pociągają takie rzeczy od razu możecie o tej pozycji zapomnieć. Moja Ala nigdy nie zrobiłaby sobie kolorowych kwiatów na torebce lub błyszczącego piórnika. Choć z drugiej strony metody wiązania sznurówek przy butach bardzo jej się spodobały! A komin to był hit nad hitem. Ale to tylko takie drobiazgi, które przykuły jej uwagę. Moja mała modelka Natalka znalazła tu znacznie więcej pomysłów dla siebie. W zasadzie podobało jej się tu wszystko! Gdyby tak miała parę lat więcej pewnie nie odłożyłaby tej książki ani na chwilkę, dopóki wszystkie te pomysły nie byłyby wykorzystane.

Kolejnym plusem tej publikacji są nie tylko kreatywne i różnorodne pomysły ale również pomoce do niej dołączone. Okładka tej książki nie jest całkiem twarda. Jest ona lekko usztywniana i wywinięta na brzegach do wewnątrz, dzięki czemu po obu stronach (na początku i na końcu) powstały kieszonki. I tam ukryte są te skarby czyli naklejki i szablony, które ułatwiają nam wykonanie prac zaproponowanych w lekturze. Uważam, że to świetny pomysł. W wielu książkach zapomina się o tym i efekt jest taki, że ciut mniej zdolne maluchy szybko się zniechęcają. Bo ich praca nie przypomina tej z książki. W tym przypadku dzieciaki mają trochę ułatwione zadanie. Co nie oznacza, że nie muszą ruszyć trochę głową i nieco się postarać :)

Ogólnie jestem zdania, że ta pozycja jest godna polecenie. Ciekawa, bardzo pomysłowa i bardzo, ale to bardzo kolorowa. Tak typowo dziewczyńska. Tu trochę brokatu, tam cekiny, wstążki, koraliki, apaszki. Chłopak pewnie powiedziałby - bleee. Ale mała modelka będzie wniebowzięta. Jestem o tym przekonana. A Natalka jest tego żywym przykładem ;) Cóż więc mogę jeszcze powiedzieć. Poza standardowym POLECAM!? Może po prostu miłej zabawy! Bo jestem pewna, że z tą publikacją na pewno taka będzie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz