7 sierpnia 2016

Dinozaury / Małe księżniczki


MOJE PIERWSZE NAKLEJANKI

wydawnictwo: Siedmioróg
ilość stron: 16
format: 16,5x23,5 cm
rok wydania: 2016
cena: 9,99 zł / 9,99 zł

Dominik co prawda jest jeszcze za mały na książeczki z naklejkami, ale jestem pewna, że to tylko kwestia czasu kiedy po nie chwyci. Jestem także pewna, że będzie lubił naklejki, bo naklejki lubi przecież każde dziecko. A jeśli nie każde to na pewno większość ;) Mój starszak od kiedy tylko nauczył się przyklejać naklejki zaczął za nimi szaleć. Do teraz bardzo lubi się tak bawić, gdyby mógł obkleił by naklejkami cały swój pokój ;)

Te książeczki, które dzisiaj mam okazję Wam zaprezentować są naprawdę bardzo niepozorne, w końcu to zaledwie 16 stron! Jednak ich grafika sprawiła, że nie potrafiłam przejść obok nich obojętnie. Powiedzcie sami, że momentalnie przyciągają wzrok i aż się proszą, aby zajrzeć do ich środka, prawda :) ? 

Jakiś czas temu miałam już okazję pokazywać Wam auta z zwierzątka z tej samej serii. Tym razem czas na dinozaury oraz małe księżniczki. O ile dinozaury pasują do moich chłopaków to pewnie zastanawiacie się co tu robią także księżniczki ;) ? A właściwie wybrałam je ze względu na to, że jest to seria książek naklejanek i chciałam mieć w domu cały komplet ;) Myślę, że Dominikowi nie sprawi wielkiej różnicy to, że naklejać będzie księżniczki.

A teraz do rzeczy, bo jak zwykle się rozpisałam, a nie zdążyłam jeszcze tak naprawdę napisać Wam o co dokładnie tutaj chodzi. W środku każdej książeczki znajdziemy zaledwie 16 stron, a na nich po 7 różnych scenek. W przypadku dinozaurów mamy coś takiego: Dinozaury wylęgały się z jaj, Gady morskie, Dinozaury roślinożerne, Dinozaury mięsożerne, Gady latające, Ptaki - potomkowie dinozaurów, Dinozaury zabawki, Porównanie wielkości dinozaurów z dzisiejszymi zwierzętami.

Natomiast w przypadku małych księżniczek obrazki przedstawiają: Spacer konny po parku, W pałacowych ogrodach, Księżniczki szykują się na bal, Bal w sali lustrzanej, Kiedy nadeszła noc, Smok z czarownicą porywają księżniczkę Julię, Książęta z bajki walczą ze smokiem, Ślub księżniczki Julii.

Oprócz tych siedmiu scenek są oczywiście także naklejki, dokładnie cztery strony pełne naklejek w każdej z tych książek. Przy każdej z naklejek jest zapisana strona na której powinna zostać ona przyklejona. A najfajniejsze jest to, że są one wielokrotnego użytku. Strony są śliskie więc nalepki można przyklejać i odklejać wiele razy dzięki czemu zabawa ta nie będzie jednorazowa :) No i te ilustracje, takie ładne, takie kolorowe, nie sposób nie zwrócić na nie uwagi. Mi od razu bardzo przypadły do gustu i jestem pewna, że każdemu maluchowi równie mocno przypadną one do gustu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz