30 listopada 2012

Akademia mroku. Rozdarte dusze


GABRIELLA POOLE

wydawnictwo: MAK Verlag
ilość stron: 272
format: 13,5x20,5 cm
data premiery: 02 listopad 2012
cena: 32,90 zł

Pamiętacie jak niedawno pisałam Wam o serii AKADEMIA MROKU? Wybrańcy losu oraz Więzy krwi. Tym razem w moje ręce trafiła kolejna, trzecia już część, która swoją premierę miała na początku listopada.

Ekskluzywna Akademia w której uczy się Cassie Bell co semestr zmienia swoje miejsce urzędowania. Na początku była w Paryżu, tam doszło do pewnego incydentu, który już za zawsze odmienił Cassandrę, a mianowicie wkroczyła do świata Wybranych. Kolejny semestr spędziła w Nowym Jorku. Jakaż to była odmiana. Tym razem Akademia Darke'a przeniosła się do Stambułu. Cassie jest zachwycona tym pięknym miastem, ale tak naprawdę nie ma nawet kiedy nacieszyć się tymi pięknymi zabytkami oraz widokami. Wszystko zaczyna się sypać. Między nią, a jej najlepszą przyjaciółką - Isabellą - jest coraz gorzej. Na dodatek zaczynają znikać uczniowie, w tym jej były chłopak na którym nadal jej bardzo zależy. Kiedy okazuje się, że dwóch Wybranych nie żyje, dziewczyna postanawia wziąć sprawy w swoje ręce. Postanawia za wszelką cenę dojść do tego co dzieje się w Akademii? Dlaczego ktoś poluje na Wybranych? I co się dzieje z jej byłem chłopkiem?

Naprawdę z całych sił chciałabym się nie powtarzać, ale nie mogę się powstrzymać :) Naprawdę bardzo lubię tego typu książki stąd też i taka tematyka czasami gości na naszym blogu. Wiadomo, że każdy ma swoje ulubione rodzaje i tematykę książek. U mnie jest to zdecydowanie romans oraz fantasy, a ich połączenie to coś od czego nie mogę się oderwać ;) Wiadomo, że czytuję również inne rodzaje, no ale co ja Wam będę tłumaczyła. Każdy na pewno wie o co chodzi.No ale odbiegłam trochę od tematu, bo to o tej konkretnej książce pisać powinnam...

Powieść ta na pewno jest mroczna i tajemnicza, choć za każdym razem otacza ją piękna sceneria różnych wspaniałych miast. Tym razem możemy wraz z bohaterami przenieść się do Stambułu, zobaczyć to piękne starożytne miasto pełne zabytków, meczetów, straganów ze stoiskami, mnóstwem kolorów, zapachów, smaków... Oj tak, miasto to musi być naprawdę piękne, czarujące... Ech rozmarzyłam się... Wracając do książki to tak jak i dwie poprzednie części, ta również mnie bardzo wciągnęła. Czytało mi się ją niesamowicie lekko, zajęło mi to niespełna jeden dzień. Zazwyczaj nie mam zbyt wiele czasu na czytanie, ale historia ta tak mnie wciągnęła, że niewiele mogłam w tym kierunku poczynić :) Cały czas byłam ciekawa co tak naprawdę się dzieje, podczas czytania czułam lekki dreszczyk i chyba właśnie o to chodziło. Nie będę się już bardziej rozpisywać, powiem Wam jedynie tyle, że mimo, że ta seria skierowana jest bardziej w stronę nastolatków, cieszę się, że miałam okazję ją przeczytać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz