3 kwietnia 2012

Zabawa i nauka z krasnalami - zwierzątka z domu i z zagrody


wydawnictwo: Jedność
ilość stron: 80
format: 20x14,5 cm
rok wydania: 2010
cena: 8,40 zł


Moje dziecko uwielbia wszelkiego rodzaju łamigłówki. Jej ulubionym rodzajem zadań są labirynty, ale nie pogardzi również szukaniem różnic czy odnajdywaniem brakujących elementów na obrazku itp.  Alicja z takimi książeczkami może spędzać całe dnie i nigdy jej się nie nudzą.

Kilka dni temu w nasze ręce wpadła książeczka z serii Zabawa i nauka z krasnalami. Nasza część dotycząca zwierzątek w domu i zagrodzie jest przeznaczona dla dzieci od lat 4. Gdy mała zobaczyła tę książeczkę to aż jej się oczka zaświeciły. Radość niesamowita! Nie trzymałam zatem długo mojego dziecka w niepewności i szybko zabrałyśmy się do rozwiązywania. A wewnątrz znalazłyśmy wiele rozmaitych zadań. 

Np. należało odnaleźć rożne zwierzątka na obrazku, pokazać, który zwierzak w rządku nie pasuje do pozostałych, policzyć ile owoców jest na drzewku, dokończyć rysować obrazek według wzoru, odnaleźć cień zwierzątka i wiele wiele innych. Wszystkie zadania były na tyle ciekaw, że Ala nawet nie zauważyła, jak dotarła do końca! A wierzcie mi, że zeszło jej się długo, bo książeczka ma aż 64 zadania1 Ala jednak nie potrafiła się od niej oderwać. 
Dodam jeszcze, że książeczka jest solidnie wykonana. Papier wewnątrz jest na tyle gruby, że nawet rozwiązywanie zadań pisakami nie sprawi nam kłopotu, gdyż na pewno napis z jednej strony nie będzie widoczny na kolejnej. Zadania są ciekawe i bardzo urozmaicone. Dziecko na pewno nie będzie się przy niej nudziło. Jak na mój gust, niektóre z nich były nieco za łatwe dla mojego bąka, ale z drugiej strony - każde dziecko jest inne. Dla mojej Ali były łatwe, ale ona jest maniaczką takich zabaw więc doszła już do wprawy.

Nam książeczka się podobała, a szczególnie mojemu dziecku, które już prosi o kolejną :)


Egzemplarz recenzencki otrzymałam od wydawnictwa JEDNOŚĆ :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz