11 marca 2012

Kocham cię!


AGNIESZKA FRĄCZEK

wydawnictwo: Wydawnictwo Debit
ilość stron: 30
format: 25,5x19,5 cm
rok wydania: 2011
cena: 19 zł


Te słowa najchętniej wykrzyczałabym całemu światu tuz po przeczytaniu tej książki. A dlaczego? Sama nie wiem. Ta książka po prostu w ten sposób nastraja. Sprawia, że uczucia aż się rwa na zewnątrz. Ale do rzeczy. Kocham cię to książeczka z rewelacyjnym - jak zwykle - tekstem Agnieszki Frączek. Wierszowane opowiadanie to historia małej dziewczynki, która ma mnóstwo osób wokół siebie do kochania. A wszystko zaczyna się od tego, jak jej przyjaciel Ryś wcisnął jej do kieszonki kamyk w kształcie serduszka.


"A na dodatek szepnął do uszka,
że on... że chyba... że bez wątpienia...
I na tym skończył.
I poczerwieniał."

Cała książeczka jest napisana w taki sposób, jakby to ta mała dziewczynka wszystko opowiadała. Opisuje swoje harce z tatusiem i czas spędzony z mamusią i babcią. Dziewczynka otoczona jest całym mnóstwem kochających ją osób, i ona także bardzo wszystkich kocha.


Ja za to z miejsca zakochałam się w tej właśnie książce. Ciepła i za razem zabawna rymowanka wpada w uchoi czyta się ją szybko. Sama z wilką przyjemnością do niej wracam i chętnie czytam ją mojej Ali.


Moje dziecko także polubiło tę książkę. Czytałyśmy ją już tak wiele razy, że  fragmenty cytuję już z pamięci. Alicja słucha wierszyka bardzo zadowolona, bo w sumie gdyby nie ten fragment z kotkiem książeczka spokojnie mogłaby opowiadać właśnie o niej.


Kocham cię jest również przepięknie ilustrowane. Każda strona to piękny kolorowy obrazek, który przedstawia dany fragment tekstu.


A na samym końcu po wewnętrznej stronie okładki jest miejsce by wpisać imię osoby, którą się kocha. Ja natychmiast napisałam Alicja i podarowałam książeczkę mojemu dziecku. Teraz córeczka traktuję ją jak jakiś wielki skarb :)

Ta książeczka jest cudna!! Zakochałam się w niej natychmiast i bardzo się cieszę, że trafiła właśnie do nas.

Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuję WYDAWNICTWU DEBIT :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz