23 marca 2012

Gałgankowy skarb


ZBIGNIEW LANGREN

wydawnictwo: Babaryba
ilość stron: 14
format: 14x20,5 cm
rok wydania: 2010
cena: 20,49 zł


Dziś pozycja dla naszych najmłodszych czytelników. Krótka i ciekawa historyjka o małej dziewczynce.


Kasia, bohaterka opowieści zgubiła swoją ulubiona zabawkę. A był nim niewielki szmaciany murzynek. Dziewczynka bardzo rozpaczała z tego powodu, a cała rodzina za wszelką cenę próbowała jej pomóc w odnalezieniu zguby. Oj, a pomysłów, gdzie mógł się podziać ten maluch mieli wiele. Oczywiście wierszyk kończy się happy endem i murzynek się odnajduje. Ale kto pomógł Kasi go znaleźć dowiecie się z książeczki.,


Przyznam szczerze, że choć książeczka jest niewielka i tekstu również nie ma w niej dużo, to jest tak sympatyczna, że natychmiast wpadła mi w oko. Naprawdę nie umiem powiedzieć czym mnie zauroczyła. Bo na pierwszy rzut oka nie wyróżnia się niczym szczególnym, mimo to darze ją ogromną sympatią.


Wierszyk zawarty w książeczce jest bardzo prosty i ciekawy. Natomiast ilustracje przypominają mi moje książeczki z dzieciństwa.


Książeczka ma grube i sztywne strony zatem ta lektura z całą pewnością nadaje się nawet dla bardzo małych dzieci. Nawet roczny bobas bez kłopotu poradzi sobie z przewracaniem stronic. A treść na pewno spodoba się zarówno tym mniejszym jak i większym dzieciaczkom. Moja Ala choć ma już ponad 4 lata z przyjemnością słuchała zawartego w niej wierszyka.


Za książeczkę serdecznie dziękuję wydawnictwu BABARYBA :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz