23 lutego 2012

Zapach czekolady


OPRACOWANIE ZBIOROWE

wydawnictwo: Drzewko Szczęścia
ilość stron: 96
format: 18x24 cm
rok wydania: 2011
cena: 24,90 zł


To książka wprost idealna dla każdego przedszkolaka. Krótkie opowiadania i wesołe rymowanki na pewno zainteresują każdego kilkulatka. Nie wierzycie? Sprawdźcie sami!


W książce "Zapach czekolady" znajdziemy mnóstwo utworów, których tematyka z całą pewnością trafi do każdego malucha. Czytamy tu bowiem między innymi o nowym przedszkolaku, pierwszym dniu w przedszkolu czy pierwszych przedszkolnych miłościach... O wycieczce do teatru, imieninach babci i kłopotach małego chłopca z nimi związanych lub o kotku Licho :)



Pomiędzy poszczególnymi opowiadaniami znajdziemy również całą masę rożnych fantastycznych wierszyków o podobnej tematyce, a wszystko ozdabiają kolorowe i wesołe ilustracje.


Mojej córeczce najbardziej przypadł do gustu wierszyk "Kąpiel" Doroty Gellner. Musiałam nauczyć się go na pamięć i recytujemy go wspólnie co wieczór podczas wieczornej kąpieli. Oto jego fragment:

"W wannie woda, w wodzie piana.

Nie chcę w wannie pływać sama!
Wezmę lalkę, albo dwie,
będą ze mną kąpać się."

Książeczka jak już wspominałam jest kolorowa i wesoła. Opowiadania wciągają małego czytelnika a wierszyki zachęcają do zabawy. A do tego książka jest przepięknie wydana. Ma twardą okładkę, a śliskie i grube kartki są wszyte w okładkę. Zatem nie straszne jej ciągłe przekładanie, przeglądanie, szarpanie, tulenie, wielokrotne czytanie i wszystko co tylko naszym maluchom przyjdzie do głowy! 


Książkę otrzymałam od wydawnictwa Drzewko Szczęścia, za co serdecznie dziękuję :)


1 komentarz:

  1. Mam pomysł na prezent dla siostrzenicy :)
    Pozdrawiam!
    P.s. Mam tak samo na imię jak Twoja córeczka :)

    OdpowiedzUsuń