23 lutego 2012

W świecie baśni


autor opracowania: EWA STADTMULLER

wydawnictwo: Skrzat
ilość stron: 240
format: 16,5x24 cm
rok wydania: 2011
cena: 34,11 zł



Jest to zbiór baśni takich pisarzy jak Hans Christian Andersen, Jakub Grimm, Wilhel Grimm czy Charles Perraut.


Muszę przyznać, że jestem osobą, która ma słabość do tradycyjnych baśni. Kopciuszek, O rybaku i złotej rybce, Czerwony Kapturek itp. to historie, które moja mama czytała mi zawsze do snu. Uwielbiałam przygody Tomcia Palucha. Podziwiałam odwagę dziewczyny, która potrafiła pokochać Bestię. Lub marzyłam, że to ja odnalazłam słynną lamę Alladyna.


Takie właśnie baśnie i wiele innych znajdziemy w tej książce. Każda z nich przepełniona jest niezwykłymi historiami i szczęśliwymi zakończeniami. W każdej znajdziemy ukryte przesłanie. Morał, który nauczy naszego malucha tego co w życiu najważniejsze. Dobroci, posłuszeństwa, cierpliwości, pracowitości, prawdomówności i wiele innych.



W takich tradycyjnych bajkach aż roi się od pięknych księżniczek i bohaterskich rycerzy. W niektórych spotykamy czarownice, w innych wróżki. Są też smoki i olbrzymy. Na pewno każdy maluch pokocha baśnie i każdy znajdzie wśród nich ulubioną, do której będzie wracał z przyjemnością.



Takie baśnie to fajna odmiana na półce malucha. Pośród wielu zabawnych wierszyków, współczesnych opowiadań, historyjek o zwierzakach itp. Ta książka przeniesie nasze dziecko w świat czarów. Każda z baśni ma w sobie magię i z całą pewnością oczaruje każde dziecko.


Mnie jako mami bardzo podoba się również sposób wydania książki. Czcionka jest duża i czytelna. Jest szyta i u góry na każdej stronie widnieje nagłówek z tytułem baśni. Wśród tekstu natkniemy się na piękne ilustracje. Niektóre w kolorze, inne w odcieniach brązu. Naprawdę z ogromną przyjemnością sięgam po tę lekturę, wiedząc, że trafiłam na książkę "z górnej półki". Te historie się nie starzeją. Bawiły naszych rodziców, nas, a teraz na pewno skradną serduszka naszych dzieci.


Za tę piękną książkę dziękuję wydawnictwu SKRZAT :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz