24 lutego 2012

Maks i przyjaciele


KATARZYNA ZYCHLA

wydawnictwo: Skrzat
ilość stron: 32
format: 16,5x22 cm
rok wydania: 2011
cena: 6,21 zł



Jest to druga książeczka z serii "ŚWIAT MAKSA".


Maks to mały, przesympatyczny hipopotam. Ma on bardzo wielu przyjaciół z którymi znakomicie się bawi... Krokodyl Gracjan, słonik Edek, zebra Monika, kameleon Kolorek... 

W książeczce znajdziemy trzy króciutkie historyjki. W pierwszej mały hipcio zrozumie, że nie wolno sprawiać przykrości innym. Dzięki temu zyska nowego kompana do zabawy :) 
W drugiej opowiastce Maks i przyjaciele oglądają piękne chmurki. Hipopotamkowi zamarzył się taki mały, biały obłoczek tylko dla niego, na własność. Jakie było jego zdziwienie kiedy zobaczył chmurkę we własnym ogródku :) Ale czy to na pewno była chmurka? 


W ostatniej historyjce Maks znajduje małą zagubioną hipcie. Czy maleństwo zostanie z nimi na zawsze? A co jak mu poniszczy jego ukochane zabawki? Hipcio będzie musiał nauczyć się dzielić... Jest to cieniutka książeczka, z miękką okładką. Ale za to jaka piękna :) Tak, tak, szczerze mogę powiedzieć, ze jest prześliczna :)

Trzy króciutkie, dziecinne, jednak bardzo mądre opowiastki... Duża czcionka, na dodatek kolorowa... No i te ilustracje :) Kiedy pierwszy raz do niej zajrzałam od razu wiedziałam, ze ta książka ma to coś :)

Jestem pewna, że spodoba się ona każdemu dziecku. A za taką cenę warto zaopatrzyć się w całą serię, która już niedługo się powiększy :) My nie możemy się już doczekać :)

Tę książkę otrzymałam od wydawnictwa SKRZAT za co serdecznie dziękuję :)


2 komentarze:

  1. Po pierwsze: Witam Serdecznie:) bo jestem tu po raz pierwszy. Z zachwytu aż zaniemówiłam. Wreszcie mam kopalnię wiedzy na temat książeczek dla dzieci. ŚWIETNY BLOG! Już znalazłam kilka ciekawych pozycji dla mojego Tymolka. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga, w którym też zamierzam pisać o tym co czytamy razem z synkiem. http://juliaorzech.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie ilustracje. Szkoda, że książka nie ma sztywnych stron, ale trafia na listę do kupienia.

    OdpowiedzUsuń