26 stycznia 2012

Krawcowe


DOROTA GELLNER

wydawnictwo: Bajka
ilość stron: 36
format: 20,5x19 cm
rok wydania: 2010
cena: 25 zł


"Pierwsza tak się igły bała,
że przed igłą się chowała"
"Druga igły uwielbiła!
Wszystko nimi ozdabiała."
"Trzecia od samego rana
była niezdecydowana."
 i... tak aż do 16.


Krawcowe Doroty Gellner to fantastyczne krótkie wierszyki, do których piękne ilustracje stworzyła Jona Jung. Książeczka jest kolorowa i wesoła. A wierszyki rewelacyjne. Bardzo mi się ona podoba. Sama czytałam ją już kilka razy :)

Każda z krawcowych przedstawionych w książce jest zupełnie inna, każda ma inne podejście do swojego fachu. Rymowane wierszyki czyta się łatwo i szybko. Dzięki czytelnej i duże czcionce, książka nadaje się również dla dzieci, które zaczynają samodzielną przygodę z czytaniem.

Poza tym wyżej wymienione wierszyki łatwo wpadają w ucho. Po kilkukrotnym czytaniu dziecko zapamiętuje już ich urywki dzięki czemu maluch może nam pomóc w czytaniu, co może być dla nas i naszych dzieciaczków fantastyczną zabawą!

Książeczkę z taką samą przyjemnością się również przegląda. Kolorowe i zabawne ilustracje, o których wspomniałam już wcześniej sprawiają, że ciężko jest się od niej oderwać. Jak dla mnie to fantastyczna lektura dla dzieci w każdym wieku!

Ta książkę otrzymałam od wydawnictwa BAJKA, za co serdecznie dziękuję :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz