15 listopada 2011

Zielono mi!

 
AGNIESZKA FRĄCZEK

wydawnictwo: BIS
ilość stron: 52
format: 25x20 cm
rok wydania: 2010
cena: 26,50 zł


"Zielono mi!" jest to zbiór 23 wspaniałych wierszyków autorstwa Agnieszki Frączek.

Do tej pory miałam okazję przeczytać tylko jedną książkę tej autorki, ta jest druga...
I już wiem, jestem o tym po prostu przekonana, że będę uwielbiała wszystko co wyżej wymieniona Pani napisała :))) 
Zresztą już od dawna mam sobie zapisane mnóstwo tytułów Pani Agnieszki Frączek, które chciałabym przeczytać razem z synkiem :)


"... Z wiosną przybiegły zielone drzewa,
liście zaczęły zielono śpiewać,
plotkują w stawie zielone żabki,
żabek kuzynki, ciocie i babki.
Zielenią lśni się liszka w pokrzywach,
parkowa ławka (troszeczkę krzywa),
kamyk, robaczek i mgiełka w lasach,
a nawet smoczek w buzi bobasa ..."


Tak jak napisałam na początku książka ta to zbiór wierszyków.
Znajdziemy w niej takie tytuły jak:
"Słonie na spadochronie" , "Spasikonik" , "Kwadratowa krowa" , "Traktor w aptece" i wiele wiele innych.

Pokochałam tę książkę :) Wypożyczyliśmy ją z biblioteki, ale nie spocznę dopóki nie znajdzie się ona w naszej domowej biblioteczce :)))
Wierszyki są bardzo fajne, nie za długie, nie za krótkie, bardzo zabawne :) I ja i synek nie raz się uśmialiśmy czytając je :)
Ilustracje są piękne :) Pani Ewie Poklewskiej-Koziełło należą się brawa :)
My jesteśmy nimi zachwyceni... Są baardzo kolorowe, przyciągają uwagę na tyle, że moje dziecko nie chciało iść spać, bo co chwile zerkało na rysunki w książce podczas wieczornego czytania :) 
Ilustracje w połączeniu z rewelacyjnymi wierszami dają nam cudowną książkę, którą wszyscy koniecznie muszą przeczytać :)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz