24 kwietnia 2018

Ta dziewczyna


MICHELLE FRANCES

wydawnictwo: Albatros
ilość stron: 416
format: 13,5x20,5 cm
rok wydania: 2018
dostępna: TUTAJ

Ach czasu tak mało na czytanie, na pisanie, na milion innych rzeczy... Mam wrażenie, że dni stają się coraz krótsze, a nie coraz dłuższe... Powiem Wam, że żal mi strasznie kiedy nie mam czasu, aby tu zajrzeć, aby napisać recenzję i tak przekładam to z dnia na dzień. Mam nadzieję, że wrócę kiedyś do tego jak było dawniej, że bez problemu dawałam radę usiąść spokojnie i napisać coś każdego dnia. Trzymajcie kciuki :) Ale nie będę Wam już marudziła, bo skoro udało mi się usiąść to muszę to wykorzystać i napisać dla Was recenzję książki, którą niedawno skończyłam czytać :)

Czekała na mnie ta powieść i czekała, aż w końcu udało mi się po nią chwycić. Powiem Wam, że naprawdę byłam jej ciekawa. Co prawda jestem zagorzałą fanką romansów wszelakich, ale to nie znaczy, że nie chwytam po nieco mocniejsze lektury. Bardzo lubię thrillery oraz powieści psychologiczne więc kiedy tylko coś mnie zaciekawi to nie odpuszczę, muszę dowiedzieć się co to za książka i co się w niej wydarzy :) Tym razem jest to historia opowiadająca o matce, synu i jego dziewczynie...

Laura jest bardzo zamożną kobietą, której niezbyt dobrze układa się w małżeństwie, jednak jest też mamą dorosłego syna, mają ze sobą bardzo dobre relacje, to jej oczko w głowie i Laura zrobiłaby wszystko, aby był on szczęśliwy. Może i była trochę nadwrażliwa na jego punkcie, ale wiele lat wstecz jej malutka córeczka umarła, kiedy więc Daniel przyszedł na świat Laura postanowiła już zawsze go chronić. Daniel właśnie zaczyna staż jako lekarz, to bardzo sympatyczny chłopak, właściwie już mężczyzna. Postanowił wyprowadzić się od rodziców, kupić własne mieszkanie. W tym celu udał się do agencji gdzie ma nadzieję, szybko znaleźć jakiekolwiek mieszkanie. Na miejscu poznaje Cherry - piękną dziewczynę, która od pierwszego wejrzenia zawróciła mu w głowie. Ich stosunki bardzo szybko się zmieniają, ich związek nabiera tempa. Jednak jest pewien problem. Laura ma podejrzenia co do motywów Cherry. Uważa, że dziewczyna jest z Danielem dla jego pieniędzy. Coś w tej dziewczynie bardzo ją niepokoi, powoli krok po kroku odkrywa coraz to nowe dowody na to, że Cherry jest nieszczera, że coś ukrywa, że zależy jej na pieniądzach. Dziewczyna ma zamiar zrobić wszystko, aby poluźnić więzy dzielące jej chłopaka z jego wścibską matką, jest gotowa na wszystko, aby Laura w końcu się odsunęła i przestała węszyć! Przez to wszystko dochodzi do niebezpiecznego wypadku, w który najbardziej poszkodowany zostaje Daniel... Dalsze sprawy rozwijają się bardzo nieoczekiwanie dla wszystkich...

Laura posuwa się do okropnego kłamstwa, aby pozbyć się Cherry, kiedy dziewczyna odkrywa prawdę ma zamiar się zemścić. Chce pozbawić Laury wszystkiego co dla niej ważne i cenne. Jak myślicie, uda się to tej przebiegłej intrygantce?

Powiem Wam, że mimo tego, że wszystko kręci się wokół tej trójki bohaterów to cały czas coś się dzieje. Coś zostaje odkryte, ktoś coś knuje, ktoś coś traci, ktoś się czegoś boi... Moim zdaniem książka ta jest ciekawa, chociaż w sumie nie ma tutaj aż tak wielkiego zdziwienia kiedy kawałek po kawałku dowiadujemy się coraz nowych rzeczy. Faktycznie zakończenie okazało się zaskoczeniem i to zdecydowanie duży plus ponieważ przez większą część książki zastanawiałam się jak to wszystko się zakończy ;) W sumie książka ta mnie wciągnęła, byłam jej ciekawa i czytałam ją z zainteresowaniem, ale nie było takiego "wow" kiedy ją skończyłam... Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, bo tak naprawdę nie mam tej powieści nic do zarzucenia i znajduję w niej same plusy :) Dobrze się ją czyta, wciąga więc czytanie wcale się nie dłuży, cały czas coś się dzieje więc na nudę także nie można narzekać. Dlatego polecam Wam "Tą dziewczynę", myślę że Wam także się ona spodoba :) Koniecznie sami się o tym przekonajcie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz