22 kwietnia 2016

Strażnicy nocy


The 13th Sign

wydawnictwo: Nasza Księgarnia
ilość stron: 64
format: 21x30 cm
rok wydania: 2016
cena: 15,90 zł


Już o tym pisałam i to z pewnością niejednokrotnie, ale powtórzę się. Rynek wydawniczy jest po brzegi wypchany przeróżnymi kolorowankami dla dorosłych. Ich tematyka jest tak różnorodna, że aż ciężko sobie to wyobrazić. I sądzę, że to wspaniale! Okazało się, że kolorowanie stało się modne, okazało się, że mnóstwo ludzi uwielbia to robić. Popyt i podaż - proste :) 

I chociaż ja nie mam czasu na zbyt częste kolorowanie to jednak kilka kolorowanek dla dorosłych sama w domu posiadam i z pewnością nikomu ich nie oddam, bo strasznie mnie kuszą. Może kiedyś kiedy będę już starowinką zamiast po druty chwycę po kolorowanki i ponadrabiam zaległości ;) 

Powiem Wam z ręką na sercu, że mam słabość do książek wydawnictwa Nasza Księgarnia, ale teraz nie czas na ogólniki więc powiem Wam tak dokładniej, że mam słabość do kolorowanek wydawnictwa Nasza Księgarnia ;) Jak dotąd miałam okazję poznać "Inwazja bazgrołów", "Wyspy" oraz dzisiejszą czyli "Strażnicy nocy" . Niby niewiele, ale wszystkie trzy podbiły moje serce i co tu dużo gadać - jestem zakochana! Myślę, że mogłabym ręczyć w ciemno za każdą kolejną tego typu książkę wydaną przez NK ;)

W tej która dzisiaj Wam prezentuje znajdziemy 31 ilustracji do kolorowania. Jednak nie są to żadne zwyczajne ilustracje, co to to nie. Na tych znajdziemy Strażników Nocy czyli różnego rodzaju bóstwa, boginie, hybrydy... Książka ta przepełniona jest magią. Czuć ją po pierwszy spojrzeniu na okładkę i czuć ją na każdej stronie bez wyjątku... 

Nie wiem jak Wam, ale mi nasuwa się pewien konkretny obraz kiedy patrzę na okładkę tej książki. A mianowicie jest to scena z filmu "Niekończąca się opowieść" na której Atreyu przechodzi przez Bramę Sfinksów... Ach piękny film, niewątpliwie będę wspominała go przez całe życie :) Ale wracając do tej kolorowanki to w niej znajdziemy właśnie dosyć podobne ilustracje pełne fantazji czyli Strażników Nocy...

Powiem Wam, że naprawdę choćbym bardzo się starała nie ma szans, abym mogła się tutaj do czegoś przyczepić. Ilustracje są wspaniałe, bardzo pomysłowe, wykonane z dbałością o każdy szczegół,  prezentujące piękno i jednocześnie same naprawdę śliczne. Oj chciałabym umieć tak rysować! Znajdują się tylko je jednej stronie kartki, druga jest pusta więc nie musimy się martwić, że coś nam się odbije na kolejnej stronie. Możemy też po prostu wyrwać nasze gotowe dzieło i oprawić w ramkę czy też podarować komuś na pamiątkę lub do ozdoby.

Na samym końcu zamieszczona jest sztywna, gruba tekturowa "strona". To taka fajna podkładka dzięki której kolorowanie nie będzie problemem kiedy pod ręką nie będzie akurat stołu ;) Same kartki także są grube i możemy mieć pewność, że przy wypełnianiu ilustracji nic nam nie przebije na kolejny obrazek. Całość jest naprawdę bardzo pomysłowa, piękna, zjawiskowa wręcz! Dla takich kolorowanek aż chciałoby się nauczyć lepiej i ładniej kolorować :) Jeśli i Wy lubicie to robić to jestem pewna, że spodoba Wam się ta książka, a jeśli nie przepadacie za kolorowaniem to bez wątpienia zawartość tej książki sprawi, że zmienicie zdanie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz