29 stycznia 2016

Absolutnie fantastyczne labirynty


100 zakręconych przygód

BECKY WILSON

wydawnictwo: Nasza Księgarnia
ilość stron: 128
format: 20,5x26 cm
rok wydania: 2016
cena:  29,90 zł  20,90 zł

Moje dziecko uwielbia labirynty. Miałam już kiedyś okazję pisać dla Was recenzję jednej podobnej książki z wydawnictwa Nasza Księgarnia i była ona u nas prawdziwym strzałem w dziesiątkę! Wiedziałam, że z tą będzie tak samo :)Wyobraźcie sobie, że kiedy Nikodem zobaczył tę nową książkę pełną super labiryntów to zaczął skakać z radości! Poganiał mnie, abym jak najszybciej ją poskanowała żeby mógł wziąć się za jej wypełnianie. I wiecie co? Została uzupełniona w ciągu dwóch podejść ;)

Jak się pewnie łatwo można domyślić w środku tej książki znajdują się labirynty. Ale nie są to takie zwykłe labirynty! To super przygody, które nasze dzieciaki mogą przeżywać podczas rozwiązywania tych łamigłówek. Wystarczy trochę wyobraźni i może okazać się, że labirynt to nie tylko labirynt, ale najprawdziwsza droga do pokonania, a obrazki to nie tylko obrazki, ale prawdziwe postacie i przeszkody ;)

A co za przygody możemy tam przeżyć? Możemy uciekać przed zombie, wyplątać się z macek ośmiornicy, przejść przez rzekę po kamieniach, możemy pomóc kosmitom trafić na Ziemię, odwiedzimy plac budowy i pomożemy koparce trafić na miejsce gdzie ma kopać, zjedziemy ze stoku na desce, wraz ze strażą pożarną pognamy do palącego się budynku, pomożemy mrówkom bezpiecznie trafić do domu, odwiedzimy galerię handlową, doprowadzimy mamę misiową do jej maleństwa, pospacerujemy po zoo, wcielimy się w rycerza i będziemy walczyć ze smokiem, wybierzemy się na safari, przebrniemy przez masę schodów w biurowcu i wraz z policją będziemy ścigać złodziei, którzy napadli na bank ;)

To oczywiście nie wszystko! Tych przygód jest tutaj 100! To naprawdę masa super zabawy! Przy każdym z labiryntów zaznaczone jest gdzie jest START, a gdzie META, za każdym razem znajdziemy także krótki opis co należy zrobić, komu pomóc, gdzie trafić i jak to najlepiej zrobić. Wszystko jest bardzo kolorowe, każda z przygód jest inna, pomysłowa, nic się nie powtarza. Każdy z tych labiryntów jest ciekawy. Niektóre są bardzo łatwe, inne nieco trudniejsze, ale mój labiryntowy fan radzi sobie super ze wszystkimi :) Grafika także super, nam bardzo się podoba!

Nikodem mimo tego, że już dawno rozwiązał wszystkie labiryntowe zadania i tak wraca ciągle do tej książki, przegląda obrazki, bierze jakieś zabawkowe figurki, bawi się nimi udając, że ilustracje to prawdziwe światy. Ma to moje dziecko fantazje co niezmiernie mnie cieszy :)

Dodatkowym plusem jest to, że Nikodem rozwiązywał wszystko za pomocą ołówka. Za jakiś czas zmażę mu to i będzie miał zabawę od nowa ;) Jestem pewna, że choćby bardzo się starał nie zapamięta wszystkich rozwiązań, dzięki temu książka ta nie jest tylko taką jednorazową zadaniówką, która po wypełnieniu ląduje w śmietniku czy gdzieś na dnie szuflady zapomniana przez dziecko. Oj nie, jak widać po naszym przykładzie - zdecydowanie jest ona wielorazowego użytku! Nie koniecznie w tym celu w jakim ją stworzono, najważniejsze, że bawi i cieszy moje dziecko ;) Jestem pewna, że Wasze będzie równie zachwycone jak mój Nikodem!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz