18 kwietnia 2012

Szukaj i znajdź. Przyroda


wydawnictwo: Jedność
ilość stron: 24
format: 19,5x27 cm
rok wydania: 2011
cena: 9,90 zł


Zarówno ja jak i mój syn uwielbiamy zwierzęta. Wybierając tą książeczkę myślałam "przyszłościowo". Jednak jakże się myliłam :)
Już teraz została ona bardzo entuzjastycznie przyjęta przez mojego niespełna czterolatka :)

Jest to książeczka o zwierzętach. podzielona jest na 8 rozdziałów. W każdym przedstawione są gatunki zwierząt podzielone ze względu na miejsce swojego występowania. Las tropikalny, Pustynia, Sawanna, Rafa koralowa, Antarktyka, Las, Mieszkańcy lasu, Pod ziemią - taki podział widnieje w książeczce.

W każdym rozdziale znajdziemy wymienione zwierzęta oraz krótki opis miejsca ich zamieszkania. Poza tym przeczytamy różne ciekawostki o kilku wybranych z każdego rozdziału.

jest to seria "Szukaj i znajdź" i szczerze powiem, że spodziewałam się odrobinę czegoś innego. Myślałam, że znajdę wypisane zadanie co należy na danym obrazku znaleźć... Jednak tutaj chodzi o to, a by na każdej ilustracji znaleźć po jednej ukrytej monecie.
Jest to naprawdę świetne zadanie na spostrzegawczość i sprawiło nam to wiele radości i zabawy.
A zadania typu "policz ile jest...", "znajdź wszystkie..." lub "pokaż gdzie jest..." i tak sobie rozwiązujemy :)

Dlatego polecam tą książeczkę, bo nie dość, że można się z niej dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy na temat zwierząt, to na dodatek można się przy niej fajnie pobawić :)

Egzemplarz recenzencki otrzymałam od wydawnictwa JEDNOŚĆ, dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz