2 maja 2012

Co za Książę!


PRUNELLA BAT


wydawnictwo: Drzewko Szczęścia
ilość stron: 144
format: 14x18,5 cm
rok wydania: 2011
cena: 22,90 zł


To już trzecia część z serii Szkoła Księżniczek. Te pochłonęłam w jeden wieczór i jestem bardzo zadowolona.

Książka niewiele różni się od pozostałych części. Tutaj także nasze małe bohaterki pokonują przeciwności w postaci złośliwości jednej z koleżanek - Brigitty i jej świty. Ta nie lubiana przez nie koleżanka za wszelką cenne pragnie zdobyć tytuł księżniczki roku, przez co stale oszukuje, kłamie i knuje intrygi. Jednak nasza niezastąpiona czwórka świetnie sobie radzi z niemiła koleżanką, a więc cała historia kończy się szczęśliwie.
Ta seria jest naprawdę fajna. Mnie wszystkie części czytało się świetnie. Przygody dziewcząt z akademii księżniczek są wesołe i ciekawe. Książki są pisane prostym i zrozumiałym językiem. Duża czcionka sprawia, że to lektura w sam raz dla dzieciaczków rozpoczynających przygodę z literaturą. Podoba mi się również szata graficzna książeczek. Ilustracje są bardzo kolorowe i zabawne. Przyciągają wzrok dziecka i sprawiają, że lektura staje się jeszcze bardziej atrakcyjna.
Seria Szkoła Księżniczek to literatura przeznaczona głownie dla dziewcząt. Zarówno szata graficzna jak i treść zainteresuje głównie dzieciaczki płci żeńskiej choć uważam, że że chłopcy również by nią nie pogardzili. O ile oczywiście nie wstydziliby się czytać książeczkę z tyloma ozdobnikami wokół tekstu ;) 
Ja po przeczytaniu wszystkich części czuję trochę niedosyt. Mam nadzieję, że wydawnictwo wyda jeszcze książki z uczennicami Szkoły Księżniczek :)
Wiem, wiem... jestem trochę za duża na książki o takiej tematyce, ale cóż. Czyta mi się je naprawdę przyjemnie, relaksowała się przy ich lekturze i sądzę, że moja córeczka już za kilka lat również sięgnie po te książki. I jestem pewna że jej się spodobają.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz