9 lutego 2012

Jak narysować Adama?


PIETRUSZKA I MURZYN

wydawnictwo: Czuły Barbarzyńca
ilość stron: 24
format: 21x21 cm
rok wydania: 2011
cena: 12,50 zł



Gdy zobaczyłam tę książkę, natychmiast się roześmiałam. Pomyślałam sobie, że to chyba nie jest książka dla mojego szkraba. Ale po zastanowieniu się doszłam do wniosku, że właściwie, dlaczego nie?

Wewnątrz nie ma nic poza nauką rysowania, a trzeba przyznać, że postać Adama jest naprawdę zabawna. Może nie jest on w idealnych proporcjach i z całą pewnością nie przypomina prawdziwego człowieka, poza tym, że ma dwie ręce, dwie nogi i głowę. Ale przecież taka lekcja rysowania dla dziecka to ma być zabawa!


Nikt nie powiedział, że nasze dzieci od początku maja rysować jak profesjonaliści. To i tak spory krok jeśli chodzi o umiejętności takiego malucha bo tułów nie jest zwykłą kreską, a dłoń to nie kółeczko z kilkoma kreseczkami.

Tak czy inaczej postanowiłam spróbować i... moje dziecko było zachwycone.


Taka nauka rysowania jest fantastyczna. Czytałam córce teksty żyrafki Grażynki i ptaszka Gwarka, a Alicja chętnie wykonywała wszystkie polecenia. Oczywiście bez czytania poradziłaby sobie równie dobrze, ale tak było ciekawiej :)

Moje dziecko pokochało Adama i bardzo chętnie rysuje teraz sama według instrukcji z książki. Uważam, że książeczka jest rewelacyjna i już wkrótce sięgamy po kolejną :)

Książkę do zrecenzowania otrzymałam od wydawnictwa CZUŁY BARBARZYŃCA, dziękuję :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz