17 grudnia 2011

Smaczny pomysł. Gotowanie z dziećmi.


LINDA COLLISTER

wydawnictwo: Jedność
ilość stron: 128
format: 23,5x29 cm
rok wydania: 2010
cena: 27,30 zł


Na tę książkę natknęłam się już kiedyś w bibliotece dziecięcej. Oczywiście gościła potem u nas w domu cały miesiąc bym ją mogła dobrze przestudiować. Już wtedy bardzo mi się spodobała i z bólem serca ją zwracałam.

A teraz książka znowu trafiła w moje ręce... tym razem jej nie oddam!

Smaczny pomysł to zbiór różnorodnych, ciekawych przepisów kulinarnych. Wszystkie smakołyki podzielone są na kilka kategorii: małe przekąski, lekkie kolacje, smaczne wypieki, główny posiłek i drugie dania.

Książka jest pięknie wydana. Ma bardzo apetyczne ilustracje. Przepisy są proste i świetnie opisane, a ich różnorodność na pewno wielu zaskoczy. Znajdziemy tu dania o różnym smaku, różnych narodowości i różnego przeznaczenia. Wymieniać można w nieskończoność. Począwszy od zwykłej lemoniady a skończywszy na przykład na tortilli.

Przy każdym przepisie jest wymieniona lista niezbędnych produktów, ilość porcji oraz instrukcja jak potrawę wykonać z wyróżnieniem, kiedy powinnyśmy zawołać do kuchni kogoś dorosłego.

Bo w tej książce autorka zachęca czytelników by spędzali czas w kuchni ze swoimi dziećmi. Gotowanie to nie obowiązek, to może być świetna zabawa. A wspólnie przyrządzony posiłek na pewno dużo lepiej smakuje.

Aż ślinka mi cieknie gdy przeglądam tę książkę ... :)

 Tę książkę recenzowałam dzięki wydawnictwu Jedność, dziękuję :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz