27 maja 2012

Kulfon, co z Ciebie wtyrośnie?!

 
ANDRZEJ MAREK GRABOWSKI
 
wydawnictwo: Literatura
ilość stron: 64
format: 17x24 cm
rok wydania: 2010
cena: 24,90 zł


Oj, dziś to tak będę zachwalała książkę, że na pewno nie jedna osoba się na nią skusi :) Bo jak dla mnie jest suuuuper!

Bo ta książka to zbiór bardzo fajnych, wesołych, dziecięcych piosenek. Większość z nich (o ile nie wszystkie) znamy ze swojego dzieciństwa, ale nie ma co ukrywać, że te utwory po prostu się nie starzeją. Wszystkie są fantastyczne i idealnie nadają się do zabaw z naszymi pociechami.

W książce znajdziemy teksty do wszystkich piosenek, a także zapis nutowy. Możemy zatem  śpiewać razem z dzieckiem. Jeśli ktoś potrafi, może grać utwory na gitarze. Starsze dzieci mogą trenować grę na flecie lub organach. Oj, zabawy jest w niej co nie miara!!

A co najważniejsze - do książki dołączona jest również płyta CD z tymi piosenkami. 20 wesołych utworów i godzina rewelacyjnej zabawy! Moja Ala była zachwycona. Wytańczyła się przy niej za wszystkie czasy. Wiele piosenek umie już po trochu śpiewać.

A utwory zawarte w książce i na płycie to:

1/. Kapelusz Uśmiechnistrza
2/. Wujcio Wariatuńcio
3/. Latający odkurzacz

4/. Kulfon, co z ciebie wyrośnie?!
5/. Dwie przyjaciółki nierozłączki (Papużki)
6/. Pociąg białych króliczków
7/. Srebrna koleżanka
8/. Pocałuj żabkę w łapkę
9/. Mole książkowe
10/. Jak to miło pszczółka być!
11/. Przedszkolna sztuczki
12/. Pierścionek od babci
13/. Czereśniowe kolczyki
14/. Kropelka złotych marzeń (bursztynek)
15/. Dżdżownica jazz
16/. Mama ryba, tata ryba

17/. Fatalne bliźniaki
18/. Duchy łakomczuchy
19/. Już pierwsza gwiazdka
20/. Kołysanka dla Andrzejka

Ta książka jest naprawdę rewelacyjna. Już to chyba pisałam, ale mogę to napisać jeszcze raz, bo naprawdę jestem nią zachwycona. Moje dziecko zresztą również, zatem wszystkim ja bardzo gorąco polecamy! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz