13 grudnia 2011

Cecylka Knedelek i Boże Narodzenie

 
JOANNA KRZYŻANEK

wydawnictwo: Jedność
ilość stron: 60
format: 22x22 cm
rok wydania: 2011
cena: 18 zł


Cecylka Knedelek to sympatyczna dziewczynka, która bardzo lubi gotować. Ma mnóstwo przyjaciół i przeżywa wiele ciekawych przygód.


Tym razem była to przygoda bożonarodzeniowa... ale szczegółów nie będę zdradzać. Dodam jednak, że książka jest pisana w ciekawy i bardzo zabawny sposób. Do tego przepiękne ilustracje do tekstu są bardzo kolorowa i wesołe. Z wielką przyjemnością czyta się tą książeczkę, a moje dziecko wręcz nie może się od niej oderwać :)



A co ciekawsze, na końcu książki są wspaniałe przepisy kulinarne. Wszystkie są bardzo proste i bardzo fajnie opisane. To rarytas dla każdej mamy.


Znajdziemy tam przepis na piernikowe renifery, czyli korzenne zwierzęta Świętego Mikołaja lub choinki z kiwi, czyli ciasteczka dla świątecznych łasuchów. Ja jestem zachwycona. Już zacieram ręce by z kilku przepisów skorzystać już tego roku. Alicja będzie mi dzielnie asystować, więc szykuje się naprawdę świetna zabawa.


Książka jest naprawdę fantastyczna i gorąco ją wszystkim polecam :)

Egzemplarz recenzencki otrzymałam od wydawnictwa JEDNOŚĆ, bardzo dziękuję :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz