23 maja 2017

Świat bez ciebie


TAMMARA WEBBER

wydawnictwo: Jaguar
ilość stron: 380
format: 13,5x20 cm
rok wydania: 2017
dostępna: TUTAJ

Dawno nas tutaj nie było. Wiem, że to do nas niepodobne, aby robić takie przerwy, ale nawał pracy dał nam o sobie znać. Kiedyś musiało do tego dojść. Pewnie jeszcze przez jakiś czas recenzje będą ukazywać się bardzo nieregularnie, ale nie damy rady inaczej...

Właśnie skończyłam czytać książkę na którą przez jakiś czas nie miałam zupełnie czasu, a która bardzo, ale to bardzo mnie kusiła ponieważ to ostatnia - czwarta już część z serii "Między wierszami" wydawnictwa Jaguar. Poprzednie trzy recenzje możecie oczywiście znaleźć tutaj na stronie: "Między wierszami", "Tam gdzie ty", "Dobrze ci tak". I już na początku napiszę Wam, że najlepiej czytać te książki w kolejności ponieważ są one ze sobą w pewien sposób powiązane. opowiadają bowiem o tych samych bohaterach.

Emma, Graham, Reid i Brookie to czwórka osób, którą poznacie już na samym początku tej serii książek, W dalszych częściach przeczytacie o różnych perypetiach i życiowych zawirowaniach tych postaci. Są oni bowiem nastoletnimi, znanymi gwiazdami filmowymi. W części trzeciej poznaliśmy także Dori, która zdecydowanie różni się od reszty ponieważ jest jak najbardziej zwyczajną dziewczyną, a nie wielką, znaną aktorką. I to własnie w niej Reid (bożyszcze wszystkich kobiet) zakochuje się po uszy. Tym razem przeczytamy właśnie o tej dwójce i o ich próbach stworzenia związku, co wcale nie jest łatwe biorąc pod uwagę fakt, że Dori właśnie rozpoczęła studia w innym mieście, a Reid nagrywa kolejny kasowy film. Dodatkowo wszystko komplikuje fakt, że w życiu wielkiego gwiazdora znowu pojawia się Brookie Cameron (jego wielka miłość sprzed kilku lat). Dori jest jedną z najbardziej wyrozumiałych kobiet na świecie i zawsze była jak najbardziej daleka od odczuwania zazdrości, ale kiedy przy Reidzie pojawia się jego była, a brukowce zaczynają wypisywać niestworzone rzeczy to Dori zaczyna przerażać to dotąd nieznane jej wszechogarniające uczucie zazdrości. Gdzie jej do pięknej Brookie, na pewno nie ma z nią żadnych szans... Z całą pewnością to co wypisują szmatławce w końcu się spełni... Właśnie tak myśli Dori... Czy będzie ona potrafiła zaufać swojemu chłopakowi na tyle by móc z nim być? Czy to co on przed nią ukrywa zniszczy ich związek? O tym będziecie musieli przekonać się już sami :)

Powiem Wam, że naprawdę nie mogłam doczekać się lektury tej książki. Czasu mam ostatnio jak na lekarstwo i czytam o wiele mniej niż dotychczas i to mnie naprawdę bardzo martwi :( Jestem zdecydowanie uzależniona od czytania, uwielbiam to robić. Niestety nie jestem w stanie wydłużyć doby... Ale nie będę już narzekała na brak czasu, bo przecież o książce pisać miałam... Kiedy wreszcie udało mi się przeczytać tę powieść do końca to poczułam swego rodzaju smutek. Taki delikatny, mały smuteczek ponieważ uświadomiłam sobie, że już więcej nie "spotkam się" z bohaterami tej serii, że to już koniec ich przygód. Polubiłam ich nawet ;) Dori to skromna dziewczyna, miła, pomocna, przyjacielska, wyrozumiała. Jestem pewna, że potrafiłabym się z nią dogadać. Reid natomiast z kompletnego dupka bez serca zmienił się w ideał chłopaka. Teraz już nie da się go nie lubić ;) Dlatego też z chęcią poczytałabym o ich dalszych losach. No cóż, nie ma już pewnie szans na to, ale to nic, Tammara Webber z całą pewnością stworzy kolejnych ciekawych bohaterów. Nie mogę się doczekać ponieważ niezaprzeczalnie uwielbiam każdą z jej książek, którą dotychczas czytałam :) Jak najbardziej polecam Wam serię "Między wierszami". Tak jak wspominałam na początku - warto czytać te książki w kolejności ponieważ są ze sobą powiązane, choć jeśli sięgniecie tylko po jedną, jakąkolwiek część z tej serii to z pewnością i tak będziecie wiedzieć o co chodzi więc bez obaw :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz