22 grudnia 2014

W świecie mody




wydawnictwo: Olesiejuk
ilość stron: 40
format: 21,5x28 cm
rok wydania: 2014
cena: 12,99 zł


Co prawda nie znam się zbytnio na tych dziewczęcych książeczkach, bo mam w domu małego faceta, który z całą pewnością nie przepada, ani za modą, ani za różowym kolorem, ani też za jakimiś świecącymi ozdobami ;) 

Jednak sama jestem dziewczyną więc takie tematy nie są mi zupełnie obce. Choć muszę przyznać, że nigdy nie byłam typem małej księżniczki, która uwielbiała się stroić, bawić lalkami, malować się i udawać modelkę, wróżkę, królową czy inne tego typu osoby ;) Ale nie o mnie dziś będzie, ani też nie o moim synku. Tym razem książeczka ta wylądowała w naszym domu ze względu na małą panienkę - siostrzenicę męża mojego - która lubi takie tematy :)

Jak się pewnie domyślacie tematem tej książki jest oczywiście moda. W środku znajdziemy więc przeróżne dziewczęce zadania do wykonania. Wasza córeczka może się wcielić w projektantkę i zaprojektować na przykład biżuterię, etykietki na perfumy, kurtki, buty, plecaki, ciekawy makijaż, torebki, spodnie, rękawiczki, okładkę na płytę, a nawet parasol :) Do tego wszystkiego przydadzą się zarówno różne kredki, pisaki i inne przybory jak i masa naklejek, które znajdziemy w tej książce. Ale to projektowanie to wcale nie koniec zabawy. Są tutaj także przeróżne zadania takie jak na przykład łączenie kropek, szukanie różnic, labirynty, ocenianie różnych stylizacji, puzzle, kolorowanie i jeszcze kilka innych ciekawych rzeczy ;)

Może nie jest to jakaś mega gruba książka, może raz dwa małe projektantki poradzą sobie z wypełnieniem jej, jednak mimo wszystko jestem na sto procent pewna, że każda dziewczynka interesująca się takimi typowo dziewczęcymi sprawami będzie miała mnóstwo radości kiedy dostanie w swoje rączki tę pozycję :)

Wspominałam już, że nie jestem ekspertką w tej dziedzinie jednak mimo wszystko mam oczy i widzę, że książka ta ma wiele zalet. Przede wszystkim to, że jest taka typowo "dziewczęca", "księżniczkowa". Bez wątpienia spodoba się wszystkim małym projektantkom ;) Jest bardzo kolorowa, ma wiele różnorodnych zadań do wykonania, nie ma szans na to, by znudziła się ona dziecku. Prędzej narzekałabym na to, że za mało jest tych stron, że za szybko skończy się zabawa ;) No i ta cała masa naklejek - około 500! Nieźle prawda? Jestem pewna, że wszystkie dzieci uwielbiają naklejkowe zabawy! Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić Was, abyście sami się przekonali. Wasze małe projektantki niewątpliwie będą zadowolone :)


2 komentarze:

  1. Iście królewska książka, a właściwie "księżniczkowa" :-p

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Dusia uwielbia takie książeczki :-)

    OdpowiedzUsuń