29 listopada 2013

Mia i ja. Magiczna księga


Niezwykła przygoda

wydawnictwo: Media Service Zawada
ilość stron: 28
format: 22x28 cm
rok wydania: 2013
cena: 6,99 zł

Pamiętacie te zeszyty ćwiczeń? Pisałyśmy Wam o nich już jakiś czas temu polecając drugą część z tej serii. Tłumaczyłyśmy, że dla nas to kompletna nowość, bo nigdy nie miałyśmy okazji spotkać się z tymi ciekawymi postaciami. I wiecie co? Ani ja, ani Alicja wciąż nie miałyśmy okazji obejrzeć nawet jednej bajeczki z tymi sympatycznymi stworkami. A mimo to z ogromną przyjemnością sięgamy po zeszyty zadań z nimi w roli głównej.

Tym razem  w nasze ręce trafiła część piąta pt. "Niezwykła przygoda". Znajdziemy w niej szereg gier i zabaw, z których pewnie każdy mały człowiek z przyjemnością skorzysta. Naklejki, odszyfrowywanie hasła, szukanie różnic, łączenie kropek, labirynt i wiele, wiele więcej. A wszystko to w towarzystwie elfów, jednorożców i innych tajemniczych postaci. Nie wiem jak Wasze dzieciaki, ale moja Alicja jest zachwycona.

Tak więc książeczka kryje wewnątrz spore urozmaicenie w zabawach. A przy tym jest również bardzo kolorowa i wesoła. Moje dziecko nawet jak nie ma ochoty rozwiązywać zadań, lub jak są one już porozwiązywane, lubi ten zeszyt po prostu przeglądać. Kolorowe ilustracje z ciekawymi postaciami sprawiają, że buzia sama nam się uśmiecha.

No i jeszcze jedna ważna rzecz czyli jakość tej publikacji. Od zawsze podkreślam, że podziwiam to wydawnictwo za to, że ich zeszyty ćwiczeń są takie solidne.  Podoba mi się, że papier każdej ze stron jest gruby i szorstki. Dzięki temu dziecko może zaszaleć pisakami, kredkami, długopisami. Zresztą co tu dużo mówić. Moje dziecko sięgnęło nawet po farby. I co? I nic. Szaleństwo na jednej stronie nie jest widoczne na kolejnej więc mała może działać do woli bez obaw, że książeczka się zniszczy, a zadania na następnych stronach będą niewidoczne :)

Ogólnie muszę przyznać, że te zeszyty zadań bardzo mi się podobają. Są ciekawe i kolorowe. Super zabawa zarówno dla miłośników bajki "Mia i ja" jak i tych, którzy nie mieli okazji jeszcze ich poznać. Choć muszę przyznać, że my i im częściej zaglądamy do tych ćwiczeniówek tym większą mamy ochotę poznać te bajeczki osobiście. Może kiedyś się uda. A teraz zapraszamy do zabawy. Jestem pewna, że nie pożałujecie :)
Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz