7 października 2012

Let's Sing! We Love Animals!


OPRACOWANIE ZBIOROWE

wydawnictwo: Olesiejuk
ilość stron: 50
format: 19,5x24 cm
rok wydania: 2012
cena: 19,99 zł


Odkąd moje dziecko zapragnęło uczyć się języka angielskiego staram się poszerzać naszą domową biblioteczkę o pozycje, które by jej tę naukę ułatwiły. Taki zapał trzeb wspierać i starać się, by szybko nie minął. W dzisiejszych czasach znajomość języków obcych, a w szczególności języka angielskiego - to podstawa.

Tym razem postanowiłam sięgnąć po książeczkę z piosenkami dla dzieci. Nie miałam pojęcia czego się spodziewać, bo nigdy takiej nie mięliśmy, ale moja córeczka bardzo lubi muzykę, więc uznaliśmy, że coś takiego może jej się spodobać. I tak w małe rączki Alicji trafiła książeczka z serii Disney Englisch - Let's Sing! Na początek część We Love Animals,. bo uznałam, że taka tematyka najbardziej przypadnie do gustu mojemu brzdącowi. A ponieważ książki te są pełne licznych kolorowych ilustracji z bohaterami bajek Disneya, wiedziałam, że ta lektura na pewno jej się spodoba. 

I nie myliłam się. Gdy książka dotarła Alicja natychmiast przystąpiła do lektury. Najpierw obejżała całą kartka po kartce, a gdy już nacieszyła się wizerunkiem swoich ulubieńców zaczęła dociekać jaka jest jej treść. I tak rozpoczęłyśmy naszą przygodę z interaktywną książka do nauki języka angielskiego dla malucha.

Jak się okazuje Let's Sing! to seria dzięki której dziecko poprzez zabawę ma okazję nauczyć się wielu słówek. W tym przypadku dotyczą one zwierząt. Muszę przyznać, , że ta książka mile mnie zaskoczyła. Tak naprawdę spodziewałam się znaleźć tu jedynie teksty piosenek zawartych na dołączonej płycie wraz z tłumaczeniem na język polski. I oczywiście tego typu informacji tutaj nie brakuje. 

Ale oprócz tego zanim dotrzemy do strony z tekstem piosenki możemy zapoznać się z podstawowymi słówkami, które znajdują się w utworze. Tak więc na spokojnie razem z dzieckiem możemy przestudiować słownictwo, tak by piosenka nie stanowiła dla nas żadnego problemu i by nasz brzdąc wiedział co śpiewa. Natomiast tuż po tekście na kolejnych stronach znajdują się różne zabawy i łamigłówki, które mają za zadnie utrwalić poznane przed chwilą słówka, bądź sprawdzić umiejętności dziecka.

I w taki to oto bardzo prosty sposób Ala pomalutku uczy się języka obcego świetnie się przy tym bawiąc, a jej umiejętności rosną z dnia na dzień. Bardzo mnie to cieszy. Myślę, że tego typu książki byłyby rewelacyjnymi podręcznikami w przedszkolach. Ciekawe i mądre. Super!


1 komentarz: