14 maja 2012

Martusia przeprowadza się


PATRYCJA ZARAWSKA

wydawnictwo: Debit
ilość stron: 48
format: 20,5x26,5 cm
rok wydania: 2012
cena: 16,00 zł


Po dużym sukcesie pierwszej części Martusiowych przygód czas zapoznać się z kolejną. Tym razem nasza mała bohaterka przeprowadza się do nowego domu, odwiedza przyjaciół mieszkających nad morzem oraz puszcza latawiec. Zatem kolejna część z opowiadaniami o Martusi znów obfituje w wiele bardzo ciekawych przygód.

Moje dziecko pokochało książeczki z tą małą blondyneczką. Bardzo podoba jej się, że dziewczynka ma swojego wiernego przyjaciela w postaci szczeniaczka Gufiego. Chętnie słucha więc opowiadań z małą i jej pupilem. I choć niektóre z nich zna już bardzo dobrze, stale każe je sobie czytać na nowo.

Martusia to niezwykle pogodna, grzeczna i pomysłowa dziewczynka. Podobnie jak moje dziecko uwielbia zwierzęta, z którymi rozumie się jak nikt inny. Moje dziecko ma w domu maskotkę podobną do pieska głównej bohaterki, którego również nazwała Gufi i często teraz bawi się "w Martusię".

Ta seria bardzo nam się podoba. Książeczki są pięknie wydane. Gruba twarda okładka i dobrej jakości papier to nie jedyne zalety tej lektury. Największym ich atutem są ciekawe i wesołe opowiadania oraz naprawdę przepiękne ilustracje. Mój mały mól książkowy uwielbia tę serię i na dzień dzisiejszy to nasz numer jeden na jej półeczce z ulubionymi książeczkami. Jak długo tak będzie? Trudno powiedzieć, ale trzeba przyznać, że przygody Martusi są bardzo bliskie sercu mojego dziecka i sądzę, że tak zostanie na jakiś czas :) Polecam!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz