12 marca 2012

Album naszego synka


JACOPO ROTTA

wydawnictwo: Wydawnictwo Debit
ilość stron: 54
format: 24,5x26,5 cm
rok wydania: 2012
cena: 28 zł



Jak sam tytuł wskazuje jest to album dla maleństwa, a dokładniej dla synka.

W środku znajdziemy podział na różne wydarzenia między innymi miejsca na zdjęcia oraz zapisy najważniejszych momentów w życiu dziecka i rodzica... "Dzień w którym mama poczuła, że poruszam się w jej brzuchu", "Imię dla mnie zostało wybrane przez...", "Mama karmiła mnie piersią do...", "Moje ulubione potrawy", "Mój pierwszy ząbek wyrósł..." I bardzo wiele innych niezwykle ważnych zagadnień, które koniecznie trzeba zanotować ku pamięci :)

W albumie znajduje się również drzewo genealogiczne, tabelka podzielona na 12 miesięcy, aby móc wpisywać w niej wzrost oraz wagę dziecka, miejsce gdzie można zapisać daty wszystkich "pierwszych razów" :)


Naprawdę jest w nim bardzo duża ilość miejsc do wypełnienia i wklejania fotografii oraz dużo pięknych zdjęć rożnych bobasków dzięki czemu album ten jest bardzo kolorowy...

Okropnie żałuję, że nie założyłam takiego albumiku kiedy byłam w ciąży czy też zaraz po urodzeniu Nikusia... Niestety bardzo wiele ważnych dat uciekło mi już z pamięci, I teraz jest już zdecydowanie za późno, aby nadrobić zaległości w takiej książeczce... Dlatego polecam wszystkim przyszłym oraz teraźniejszym rodzicom. Nie popełniajcie takiego samego błędu jak ja :P Taki album będzie wspaniałą pamiątka na całe życie, ale sprawdzi się też idealnie jako prezent :)

Egzemplarz recenzencki otrzymałam od WYDAWNICTWA DEBIT, dziękuję :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz