5 lutego 2012

Mały lew w wielkiej dżungli


FRĄCZEK AGNIESZKA

wydawnictwo: Wydawnictwo Debit
ilość stron: 12
format: 22,5x27,5 cm
rok wydania: 2011
cena: 24,10 zł


To już ostatnia rozkładanka z serii książeczek z ruchomymi obrazkami jaka wpadła mi w ręce. I choć pewnie wielu z Was zarzuci mi, że się powtarzam, nie jestem w stanie znaleźć w nich żadnego minusa.


Te książki są bardzo kolorowe, wesołe i ciekawe. Moje dziecko zakochało się w nich bez pamięci. A że format mają duży to tym bardziej podobają się maluchom.



Tym razem wierszyk opowiadania o tym, że każdy kiedyś był bardzo mały i zupełnie inaczej postrzegał otaczający nas świat. To co teraz jest dla nas czymś zupełnie naturalnym, kiedyś było dziwne a nawet przerażające. Autorka, by nam to uzmysłowić wykorzystała przykład lwa, który choć obecnie jest potężnym królem zwierząt kiedyś był małym lwiątkiem w ogromnej dżungli. Teraz jest postrachem wszystkich dokoła, a dawniej był przerażony słysząc np. szum drzew. Mimo to, takie maluchy są niezwykle ciekawe świata.



Uważam, że ponownie autorka mistrzowska ujęła ten temat w prostym i wesołym wierszyku dla maluchów. Po raz kolejny chyle czoła.


Przyznam się, że to ulubiona część mojej Ali. Choć trudno to ocenić, bo tak naprawdę to wszystkie trzy są w ciągłym obiegu i moje dziecko najchętniej nie wypuszczałby ich z rąk. Lecz w tej części we wszystkich ilustracjach jest jakiś ruchomy element dzięki, którym mała bez przerwy ją przegląda.

Tak czy inaczej książeczki są super i wszystkim je polecam.

Egzemplarz recenzencki otrzymałam od WYDAWNICTWA DEBIT, dziękuję :)


1 komentarz:

  1. Ruchome elementy dzieciaki uwielbiają:) Przynajmniej moja córka:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń