16 lutego 2012

Krasnoludki - Pucybutki


JOANNA PAPUZIŃSKA

wydawnictwo: Mila
ilość stron: 36
format: 12,5x18,5 cm
rok wydania: 2011
cena: 12 zł


Niby tak niewiele, niby tak mało, ale jak przeczyta się tę książeczkę to buzia sama się uśmiecha. To dziwne, bo historia w niej zawarta wcale nie jest śmieszna. Nie ma w niej żadnych śmiesznych splotów akcji, ani wyjątkowo zabawnych zdarzeń. Jest natomiast opowiadanie o... krasnoludkach!

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam myśleć, że krasnoludki są na świecie i zawsze chciałam, by moje dziecko również tak myślało. W dzieciństwie budowałam dla nich domki z patyczków i mchu, a potem czekałam, aż któryś w nim zamieszka. To fajnie mieć takie wspomnienia.

W książce nasze krasnoludki mieszkają w domku z Antosiem, Olą i ich rodzicami. I nikt pewnie by o nich nie wiedział, gdyby nie to, że buciki wszystkich domowników a tajemniczy sposób z bardzo brudnych stawały się lśniące i błyszczące. Bo to były krasnoludki  Pucybutki, które uwielbiały czyścić brudne buciki.

Opowiadanie jest króciutkie i ciekawe. Bardzo fajnie się je czyta. Historyjka wciąga małego czytelnika i sprawia, że podczas słuchania buzia mu się śmieje.

Nie jestem w stanie Wam powiedzieć na czym polega czar tej książeczki. Bo tak naprawdę w niczym nie wydaje się być wyjątkowa. Mimo to bardzo mi się spodobała i mojemu maluchowi również. 

Opowiadanie o Pucybudkach rozbudziło wyobraźnię mojego dziecka. Teraz mała w każdym koncie naszego pokoju wypatruje małych istotek, które pomagają nam w codziennych obowiązkach. Nie koniecznie tylko przy czyszczeniu bucików. Czasem na przykład sprzątają zabawki mojego szkraba ;)

Krasnoludki - Pucybutki to krótka i bardzo fajna książeczka dla maluchów. Mnie zauroczyła więc gorąco polecam!

Tę książeczkę otrzymałam od wydawnictwa MILA, za co serdecznie dziękuję :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz