5 lutego 2012

Jak pies z kotem


FRĄCZEK AGNIESZKA

wydawnictwo: Wydawnictwo Debit
ilość stron: 12
format: 22,5x27,5 cm
rok wydania: 2011
cena: 24,10 zł


Uwielbiam wierszyki Agnieszki Frączek więc sięgając po tę książkę już wiedziałam, że mi się spodoba.


I tak właśnie jest. Po raz kolejny nie zawiodłam się na tej autorce. Wierszyk jest wesoły i ciekawy. Fajnie się go czyta i równie fajnie słucha.


Opowiada o przyjaźni małego pieska z kotkiem. Choć wydawałoby się, że taki zespół raczej jest nie realny, tutaj czytamy coś zupełnie innego. Te dwa małe futrzaki świetnie się dogadują. Razem hasają po ogrodzie lub bawią się w chowanego. Pomysłów mają całe mnóstwo i świetnie się razem bawią. A po całym dniu psot i figli razem zasypiają.


Książeczka jest rewelacyjna. Moja córeczka jest nią zachwycona. Nie dość, że wierszyk jest fantastyczny to jeszcze jego bohaterami jest piesek i kotek. Ulubione zwierzaki Alicji.


A poza tym jest to książeczka rozkładanka. Ma dużą miękką okładkę a w środku mnóstwo ruchomych ilustracji.


Już na początku po otwarciu książki z samego środeczka wyskakuje przepiękny, duży i kolorowy motylek. Na jednej ze stronic kotek robi babki z piasku, na innej piesek daje nura w gąszcz kwiatków. Dzięki ruchomym ilustracjom ta książka żyje.


Jestem pewna, że każde dziecko będzie nią zachwycone.

Za tę książkę serdecznie dziękuję WYDAWNICTWU DEBIT :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz