21 lutego 2012

Franek, Hela, Bobas i koń trojański


ELIZA PIOTROWSKA

wydawnictwo: Wilga
ilość stron: 72
format: 22x19 cm
rok wydania: 2008
cena: 24,90 zł




Jest to opowiadanie, a dokładniej książeczka wielce kryminalna, bo kryje w sobie bardzo wiele tajemnic, zagadek i dotyczy poszukiwań...

Pierwszy raz spotkałam się z tak zwariowaną książką... Pozytywnie zakręcona można by rzec :) Ponieważ tej książki nie da się zwyczajnie odczytać. Jeśli nie zrozumiemy pewnego równie zwariowanego labiryntu, nie będziemy w stanie zrozumieć o co dokładnie w tym wszystkim chodzi :)


Zaczęło się to wszystko od tego, że zaginął Bobas, zaraz po nim zniknęła Hela oraz jej pies Frędzel. Franek jako najstarszy z całej gromadki wyruszył na ich poszukiwanie... 


Ale nie było to oczywiście zwykłe poszukiwanie... Przy ósmym wzgórzu wraz ze znalezionym rodzeństwem spotkali Doktora Potwora, trafili do Troi gdzie Parys zakochał się w Heli, dziwnym trafem znaleźli się też w pracowni Mistrza Brudasa, pochłonęła ich piekielna machina, która zrobiła Heli i Frędzlowi pranie mózgu, Hela znalazła się w lochu... A na koniec wszyscy jakimś dziwnym trafem znaleźli się w domu. Ale jak? Nikt tego nie wie :) Te wszystkie, a nawet o wiele więcej dziwnych przygód przytrafiło się rodzeństwu i Frędzlowi...

Powiem Wam, że naprawdę już dawno nie uśmiałam się tak przy czytaniu książki :) Nie tak łatwo rozwiązać te wszystkie zadania, zagadki, łamigłówki. Na dodatek to skakanie po stronach... Przezabawne i na pewno nieźle wciągające. Prawdziwa kryminalna książka tyle, że wariacka, humorystyczna i nie pojęta :P

Nie potrafię Wam jej nawet porządnie opisać, ponieważ w tej książce nie ma porządku... Panuje w niej wielki misz masz ;)

Mój Nikuś jest na nią jeszcze za mały. Na pewno zrozumiałby z niej jeszcze o wiele mniej niż ja :P Ale jestem pewna, że za parę latek uśmieje się przy tej książce, zapewne jeszcze mocniej ode mnie :)

Jeśli lubicie i chcecie rozwiązać te wszystkie szaleńcze tajemnice i zagadki i macie ochotę przeczytać o wszystkich niezwykłych przygodach Franka, Heli, Bobasa oraz Frędzla to polecam :)

Egzemplarz recenzencki otrzymałam od wydawnictwa WILGA, dziękuję :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz