20 lutego 2012

Duszki, stworki i potworki


DOROTA GELLNER

wydawnictwo: Wilga
ilość stron: 32
format: 24x17 cm
rok wydania 2000
cena: 24,99 zł



Tak szczerze powiedziawszy nie wiem co napisać :) Naprawdę jestem tą książeczka zachwycona, ale rzecz jasna nie tylko ja, bo Nikodem pokochał ją od pierwszego wejrzenia... Na początku na pewno za te potworki na okładce, później zdecydowanie za jej zawartość :)

A zawartość ma niesamowitą. Znajdziemy w niej 18 krótkich wierszyków. Wszystkie o tytułowych duszkach, stworkach i potworkach :)

Przeczytamy między innymi o straszakach, które są okropnie strachliwe, o Straszydełku co ma grającą czapeczkę, o Czupiradle mieszkającym w zwierciadle i o całej masie innych stworzonek :)


Niby straszne, a jednak bardzo zabawne, rozśmieszają mojego synka do łez :) Dzięki tej książeczce już na pewno nie będzie się bał, żadnych straszydełek z pod łózka, ani z szafy :) 

Ale oprócz rewelacyjnych wierszyków, znajdziemy w książce coś jeszcze niezwykłego... Są to ilustracje :) Podczas skanowania nie mogłam się w ogóle zdecydować, które pokazać na blogu, bo najchętniej pokazałabym Wam wszystkie :)


Śliczne, takie barwne, bardzo zabawne... Wszystkie nam się podobają :) Mały uwielbia je oglądać.

I prawie zapomniałabym o jeszcze jednej rzeczy. O okładce... Nie widać tego tutaj dokładnie, ale jest ona złota... Pierwszy raz spotkałam się z taką oprawą i bardzo mi się spodobała. Taka inna niz inne :)
Ale w końcu to książka ze złotej kolekcji :)

Pięknie dziękuję wydawnictwu WILGA za możliwość jej zrecenzowania :)



1 komentarz: